Gå til innhold

Blir så irritert!!

Anbefalte innlegg

Var med venninna mi idag..

Der hun kom inn på temaet vekt og slanking..

Hu er snart 20 år, veier 35!!!!!

Og sier hu trener før å gå ned, før hu har så mye "fett" på kroppen..

Jeg ble så irritert at jeg sa det er livsfarlig om hu prøver å gå ned! Greit hu trener, men ikke før å gå ned i vekt..

Hu gidde seg heller ikke " Jeg er så feit at jeg skal trene før å gå ned.. ooops, skal ikke si mer jeg."

Åååh!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142920924-blir-s%C3%A5-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hu har fått før, før 1 år siden.. Nå i det siste har det skjedd mye i livet hennes.. Og det har nok fått hu til å gli tilbake..

Hvis hu møter på de rette folkene endrer hu mening og sier hu trener bare før å få muskler. men til meg, sier hu det er fordi hu vil ned i vekt.

Jeg vet dessverre ikke hvem det er :/

Og uansett hva jeg sier, nytter det ikke..

Annonse

Til 15:26. Ja. Jeg er irritert på hun, fordi hu vet innerst inne at hun ikke kan gå ned mer.. det er helsefarlig.. Jeg har prata med hu om det.. Og det er ikke bare det som fikk meg til å bli irritert, er flere grunner som jeg ikke nevner her.

Men, Værsågod, vær irritert på meg.

Jeg har prøvd å hjelpe hu i snart 2 år nå! Så det der, kan du spare deg for.

Hu er 151 høy.

Om du kan være irritert på henne, så kan jeg være irritert på deg! Samme om hun vet det innerst inne. Innerst inne vet jo alle at sunt kosthold og mosjon er det beste, men det hindrer ikke folk stappe i seg fast food og ligge i sofaen selv om de er overvektige.

Hun har bmi på 15.4, og burde jo legges inn.

Annonse

Som jeg har skrivd, var ikke bare av den grunn jeg ble irritert.

Nå vet ikke dere helt hva som var eller skjedde da hu sa dette, og hvordan jeg reagerte når hu sa det..

Jeg er redd før hun, har derfor tenkt å få hu med på møte med legen..

men dette er noe hu må ville selv..

Nei, jeg reagerte på hvor lite smart HI virker i forhold til sin venninne. Det synes som om HI mangler både kunnskap og empati (og elementære skriveferdigheter) Siden andre allerede skrev det jeg mente om HI i forhold til sin venninne, fant jeg det en smule overflødig å gjøre det selv.

Til ære for deg gjorde jeg det likevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...