mama&mini Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Jeg skal bort imorgen kveld og pappaen skal passe han. Da jeg skulle pumpe ut melk ista for å lage et lite lager, måtte jeg streve skikkelig for å få 80 ml. Nå er jeg usikker på om det blir nok melk til imorgen! Fra og ha ALT for mye melk, tilpasset melkeproduksjonen seg sånn ca rett etter at sønnen min ble ca 2 1/2 -3 mnd. (nå spiser han på annenhver til hvert måltid og er mett og fornøyd) What to do? Kan man gi NAN melk? Han er 4 mnd nå.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Hei du:) syntes 80 hørtes litt lite ut til ett måltid. Man får gjerne pumpet ut mindre enn hva disse småttisene får i seg når de suger:) Om du ikke pumper ut mer så prøv med NAN, det går helt fint:)
Alt-er-mulig Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Hei NAN eller HIPP erstatning går kjempefint! Ikke fortvil, da kommer det ingenting ut:-))
mama&mini Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 ja, 80 ml er nok litt lite til et måltid! men det kom ikke ut en dråpe mer ... Tusen takk for svar! Får prøve nan eller hipp
hedgechok Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Har du prøvd å pumpe mens du ammer? Mye mer effektivt! Ellers så fins Syntocinon nesespray som setter i gang utdrivningsrefleks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå