Venter_i_spenning<3 Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 De siste dagene har jeg hatt mye stikking i "underlivet", og mye nedpress. Var hos jordmor i går, og fikk konstantert at hodet er helt festa. For noen dager siden fikk jeg masse gul/blangt slim når jeg var på do. (Har hatt mye utflod i svangerskapet, så vet at det ikke var det). I Går startet jeg også å fly på do, det har fortsatt i dag... (Får tømt meg ordentlig). I går hadde jeg også mye regelmessige kynnere, men de var liksom ikke så vonde. I Dag har jeg ikke hatt det enda, men litt kynnere og starta å fått veldig vondt i korsryggen. Kan dette være starten på noe, eller noen som vet hva jeg prater om? Håper på svar
monixxa Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Dytter dette innlegget, har det akkurat likt og lurer på det samme som deg. :-)
junijente_med_3søte Skrevet 18. februar 2011 #3 Skrevet 18. februar 2011 Er du ved termin? Jeg har født 3 ganger. 1 gang hadde jeg regelmessige kynnere et døgn før fødsel startet, dvs kynnere, slik at magen strammet seg og ble helt hard uten noe smerte, med 5 min mellom hver. 2 gangen startet det med rett på rier 3 gangen gikk jeg med kynnere i en uke før fødselen startet. Hvis slimet er veldig seigt tror jeg at noe er på gang. I hvert fall hvis det er mer farget. Ring jordmor hvis du er i tvil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå