Gå til innhold

Konstant trøtt og uvel-noen tips?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+5 og i noen dager nå har jeg vært helt slakt.Trøtt og utmattet og vil bare sove. Er for tiden ikke i jobb så jeg er på den måten heldig at jeg bare kan legge meg igjen etter å ha levert minsten i bhg. Men det er som om all energi er sugd ut av meg. Så er jeg kvalm og uvel hele tiden( også av å skrive dette...) Men kaster ikke opp. Noen erfaringer og råd? Blir jo bare liggende konstant..

Fortsetter under...

Trøst deg med at det hvertfall er et tegn på at fosteret er sterkt og at alt er bra :-) Jeg tror vi skal sove så ofte vi kan, akkurat den biten er jo ikke så mye å gjøre med. Forhåpentligvis går det over om noen uker...Ang uvelheten, den er jo virkelig forlammende. Jeg kunne ikke åpne kjøleskapet uten å bli kvalm av all matlukten. (kke lett å lage middag uten å åpne kjøleskapet...) Men noen tipset om bilsyketabletter (spør på apoteket), og det funket kjempebra! Man blir skrekkelig trøtt, men det er man jo uansett.

Lykke til, snart blir det bedre!

Hei. Godt å høre at vi er flere i samme "båt". Jeg føler akkurat det samme og er nå i uke 7, har temin i oktober. Har hatt det sånn i et par uker nå og det har iallefall ikke blitt bedre enda. Jeg har ikke sagt noe på jobb enda, så jeg prøver så godt å gå i jobb, men er helt utslitt når jeg kommer hjem. Har mistet så mange ganger at jeg har ikke lyst til å fortelle det til noen før etter 12-14 uker. Selvsagt vet mannen min det, men ingen andre. Er også uvel hele dagen og iallefall om det går 2-3 timer siden jeg sist spiste. Føler jeg ikke har overskudd til noen ting lenger. Føler meg litt "fanget" i min egen kropp, men jeg prøver å tenke positivt og si til meg selv at det kommer noe godt ut av det til slutt, forhåpentligvis. De andre gangene når jeg har mistet har jeg aldri vært kvalm og uvel, så kanskje det er et godt tegn denne gangen. Snart skal vi på vinterferie på fjellet og stå på ski en hel uke! Jeg kvir meg allerede, men har jo ikke lyst å skuffe ungene med å ikke reise. Det eneste som jeg har funnet som hjelper litt er salte kjeks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...