Gå til innhold

NÅ har vel sjefen tråkka langt over grensa her.... eller?

Anbefalte innlegg

Sjefen er sikkert pisselei av at du er syk og ikke akter å gjøre noe for å bli bedre. Og vet du hva? Jeg er helt enig med ham!

Om det er noen som har tråkket over streken så er det kiropraktoren som utgir slik info. Sjefen kan selvsagt spørre og jeg skjønner godt at han bestilte en time til deg siden du ikke evner å gjøre det selv.

Fortsetter under...

Vel, jeg griner ikke uten grunn. jeg klarte ikke gå, så da fungerer jeg ikke i den jobben jeg har dessverre....

skulle heller veldig gjerne ha vært på jobb enn å ligge med smerter hjemme for å si det sånn. trives så godt i jobben min at det er ikke gøy å være sykemeldt.

LES: jeg ble sykemeldt i GÅR, jeg lå å grein i hele går pga smerter, DA snakker jeg ikke i tlf!!!!!!!!

Sjefen min har IKKE bestillt time til meg, DET er noe jeg gjør selv. SELVFØLGELIG kunne jeg ringt kl 8 på morran i dag, men hva hjelper det når de likevel ikke har tid før etter helga?

Hadde sjefen min bestillt time til meg, så hadde jeg rett og slett ikke dukka opp.

NÅ er det ute av verden hva?

JEG spurte om SJEFEN har tråkka over grensa her, h*n kunne kommet til meg å spurt, ikke gått via andre. Feigt er min mening.

HI

En naprapat og en kiropraktor er ikke det samme.

Syns arbgivere har vært litt vel rak med å "mase om behandling:" Men, det finns mange som ikke VIL PRØVE annet enn lege, og få smertestillende. VET du at kiropraktoren har sagt at du IKKE HAR rINGT??? Det har han ikke lov å si noe om, og det vet også sjefen din...

Visst du har et vedvarende problem, så tror jeg kanskje naprapattimene vil betale seg... Jeg har nettopp begynt å teste ut naprapat.... Kiropraktoren "min" er litt kjapp med å knekke på de gamle stedene, og han har aldri gitt meg noen råd om trening etc...

Da jeg var hos kiropraktor i fjor så var ho veldig nøye på å gi meg råd ang trening, løfte teknikker osv. (er frøktelig lett å ramle tilbake til samme feil teknikk) Jeg løfter og går en del i min jobb, så derfor var det viktig.

Akkurat nå har jeg ikke råd til naprapat, men skal prøve kiropraktor først nå igjen.

Jeg har aldri nekta å gå til kiropraktor da, bare så det er sagt til dere som har hakka på meg her.

Annonse

Kjære Hi, det er altfor mange enkle sjeler her inne som verken har lest det du skriver eller skjønner hva du spør om, og generelt ikke forstår poenget i saken.

Ikke ulikt andre debattforum. Nivået er lavt.

Jau takk jeg har skjønnt det her.

Blir man sykemeldt så er man lat, tiltaksløs, gidder ikke jobbe, en snylter osv. Ingen som tror man har vondt.

Men men....er nå noen her som har svart på det jeg virkelig spurte om da :) så noen smarte er det jo her da :P

hi

i dine øyne er det kun de som har svart til din fordel som er smarte da eller????

og en annen ting, det er ikke lett å få time med en gang, så du kunne jo ringt, for du får ikke time med en gang, men du får den sikkert tidligere enn om du ringer fra da du kan, feks man-tir neste uke....eller når det måtte passe deg....

Jeg blir alltid like overrasket over hvor saklige enkelte er her inne.. Hvorfor ikke komme med svar på det hun spør om, istedenfor å spekulere i hvorfor hun er hjemme o.l

Jeg syns dette var litt på kanten gjort av sjefen din, med mindre han er en venn eller dere har et vennskapelig forhold som gjør det naturlig at han kan spørre om sånt. (men jeg fikk ikke inntrykk av dere er venner ;) )

Grunnen til at jeg syns enkelte er lite smarte her inne til tider, er at dere svarer ikke på det jeg spør om. dere er mer opptatt av hvorfor jeg er hjemme, hvorfor jeg er syk, hvorfor ungene mine er hjemme osv.

Jeg spurte om noe, og da vil jeg ha svar på det :)

Sjefen din tråkka langt over grensa. Nå har du ikke egentlig noen plikt til å fortelle sjefen din akkurat hvorfor du er sykemeldt, så for alt h*n vet kan du jo være sykemeldt av helt andre årsaker. Ikke synes jeg sjefen har noe med ditt behandlingsopplegg heller - måten h*n har blandet seg på bidrar vel ikke et godt arbeidsmiljø.

Og når det gjelder mange av svarene i denne tråden: Herregud. Er det mulig å være fjernstyrte - sjefen vil ha henne tilbake på jobb og derfor må hun se til å komme seg til denne kiropraktoren? Barna skal ikke være hjemme når hun er sykemeldt? Sitter dere ikke på facebook når dere er syke?

Nå vet vel hverken du eller vi hvordan den samtalen forløp. Om den var noe sånt som dette, så er det ingen av dem som har gjort noe galt:

Sjef: Jeg har en bekjent som sliter med vond rygg. Kan du hjelpe med sånt?

Naprapat: Jada, det pleier å hjelpe etter en 3-4 behandlinger.

Sjef: Jeg har anbefalt deg. Tar du fortsatt inn nye pasienter, for jeg er litt spent på om hun har ringt deg.

Naprapat: I dag har vi ikke fått noen telefoner.

Om de derimot har diskutert deg med navn, sjefens forhold til deg osv, så er det på kanten.

Annonse

Jo, sjefen har tråkket langt over grensen!

En ting er å foreslå en god behandler, men det er noe annet å 'sjekke opp' hva du faktisk gjør.

Han skal drite i hvilken behandling du velger.

Jeg hadde aldri satt min fot hos en kiropraktor blant annet, og det skal sjefen min ikke bry seg med!

Har selv hatt ryggproblemer med en følelse av å ikke bli trodd.

Det er skikkelig guffent:(

God bedrin til både deg og barnet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...