Gå til innhold

Vondt nedentil..normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt svangerskap så derfor lurer jeg på mye. Er det normalt å være øm/ha litt vondt nedentil? Tenker da i leppene og området rundt. Kan det være fordi jeg MÅ på do hele tiden, eller er det fordi kroppen forbereder seg til fødsel? Jeg er 32+3 i dag :) Litt kleint spørsmål, men lurer jo :P Andre kroppsforandringer jeg kan vente meg fremover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske normalt, jeg hadde det i hvert fall slik forrige gang også :) Jeg har blitt skikkelig hoven og øm der nede (leppene og området rundt) etter at hun la seg med hodet ned i bekkenet og begynte å få nedpress.

Blir jo også litt ekstra sår av å tørke seg etter 500 dobesøk i døgnet....

Men det blir normalt igjen etter fødsel :)

Er forresten 29+0:)

Skrevet

Takk for svar :) Greit å høre at ting er normalt og at andre opplever det samme :) Babyen ligger som regel med hodet ned, men når begynner man å kjenne nedpress? :) Ja, minst 500 dobesøk :P hehe..

Skrevet

jeg hadde det også sånn, men så kom kløen i tilegg. Jeg hadde da fått en sopp infeksjon (aldri hatt det tidligere).

Så vær litt obs på det, sånn at du ikke går så lenge som meg, og ble "sår rett og slett.

Skrevet

Ok, det skal jeg passe på. Har hatt det før så vet hvordan det kjennes ut. Bra du sier ifra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...