Mrs. Zoidberg Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har termin i morgen, og er veldig spent. Hadde håpet hun skulle komme før men ser ikke sånn ut gitt Sammen med meg venter og den kommende storesøsteren og min samboer. Jeg har den siste tiden vært mye bekymret av den lille inni magen, kanskje pga altfor mye bim-tid og leser andre hendelser og historier her inne. Litt redd for at det skal skje noe med den lille helt på slutten eller når hun skal komme ut. Litt "dramatisk" ved forrige fødsel, de sprang ut med henne og sånt. De hadde nok full kontroll men har kjent under denne graviditeten at dette har vært litt ekkelt... Nå får jeg daglig telefoner og meldinger av venner og familie som lurer på om det skjer noe snart. Det er kjempekoselig men jeg vil egentlig ikke si noe til noen når tiden kommer for jeg er redd for at noe skal gå galt. Samtidig har familie og venner begynt å sende gaver i posten til den lille, og dette før hun har blitt født. Hver dag jeg kikker i postkassa ligger det en ny pakke der. Og ikke misforstå, dette er virkelig kjempekoselig at så mange tenker på oss, og vil gi gave. Men jeg liker ikke at de sender de før lillegull har blitt født. Første gavene fikk vi allerede ved jul, og enda noen ved vår datters 3-årsdag i begynnelsen av mnd. Jeg har heller ikke åpnet noen av disse, bare ligger i poser litt bortgjemt. Huff vet jeg sikkert overreagerer men skulle ønsket folk kunne gi pakker etter at hun var kommet til verden. Det er ikke en selvfølge at alt vil gå bra selv om det som regel gjør det. Huff blir litt gærn av meg selv og at jeg tenker slikt. Vi har jo gjort klart alt her hjemme til hun kommer... Noen andre som kan forstå kanskje bare littegrann hva jeg mener, og evt roe hysteriske meg..?
Venter_i_spenning<3 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 jeg skjønner hva du tenker på Å spesielt etter å lese ting her inne.. Mye krekk historier som blir skrevet.. Men du må huske på at det er så skjeldent det skjer noe som helst, vi hører jo ikke om de som hadde "normale" fødseler :/ Jeg ville tatt det med ro jeg.. og legg gavene vekk om du enda ikke vill ha noe med dem å gjøre, det er helt greit Jeg ville også sakt i fra til jordmoren du møter, når du kommer så langt at du er på føden. De har veldig god forståelse og det er også lettere for dem å skjønne om du ikke "liker" situasjonen. Pakk heller frem gavene og kos deg med dem når du er kommet hjem fra føden og koser deg med den nyfødte Mye lykke til <3
Mrs. Zoidberg Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2011 Takk for svar og beroligende ord! Ja skal prøve å ta det med ro og tenke at alt går nok bra =) Hadde man bare kunnet spole litt fram for å se at alt gikk fint, hehe.. Ja tror jeg sparer gavene, koser oss med de når vi har kommet hjem. Masse lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå