Gå til innhold

Finnes det noe mer harry og stygt enn vesker fra Guess?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig syns jeg det er harry å være så opptatt av vesker at dere vet hva som er en guess veske. Jeg er så lite harry at jeg sjelden legger merke til vesker, og enda sjeldnere har en formening om dem.

Annonse

Jeg har syv Guess vesker og 3 lommebøker, siste veske kjøpt i helga, ingen av de har glam og glitter, men er enkle pene lekre vesker til rundt ett par tusen pr.stk..

Du må ikke ta alle under en kamm!

(er for øvrig 34år)

...men gode himmel da, man skulle jo tro alle Guess-vesker var like..?

Jeg har 2-3 Guess-vesker som jeg synes er kjempefine, men har sett mange i butikkene som jeg synes er grusomme...

Smak og behag. :-)

Annonse

Louis Vuitton ER harry! (Det er forøvrig det eneste merke jeg vet hvordan ser ut)

Jeg har Guess-briller, men var ikke klar over det før ei på jobb heiv seg over meg for å si at "ååååååååååååå, du har fått deg GUESS-briller!! sååå kule!"...eh, javel. De var sorte, passa ansiktet...så harry er jeg :)

Louis Vuitton ER harry! (Det er forøvrig det eneste merke jeg vet hvordan ser ut)

Jeg har Guess-briller, men var ikke klar over det før ei på jobb heiv seg over meg for å si at "ååååååååååååå, du har fått deg GUESS-briller!! sååå kule!"...eh, javel. De var sorte, passa ansiktet...så harry er jeg :)

Billigvesker holder jeg meg langt unna (nille, h&m, cubus osv), da går jeg heller med tingene i lomma. De er jo helt grusomme og ser skikkelig billige ut. en veske skal være lekker uansett merke og veskene bruker hvertfall jeg masse så jeg kan godt betale litt mer enn en hundrings for dem.

Når det er sagt har jeg en guess veske som jeg syntes er fin. Jeg kjøpte den på halv pris til 500 kroner. Jeg har også en designerveske som kostet en god del tusen. Det som er litt vitti er at det er guess vesken min alle kommenterer og skryter av enda den selges i småbyen jeg bo i. Den dyre vesken er det ingen som tenker over eller kommenterer annet enn noen av og til som sier at den SER dyr ut. Det er ingen som tror den er dyr, den bare ser dyr ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...