shewolf Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Som de evt. vil dele? Eller om dere har noen tips for å få bra bilder? Skal på en hytte i helgen, og tenkte ta bilder der, for det er så fin innredning. Men lurer på hvordan dere har gjort det?
Trultesmamma Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Minn mann er "hobbyfotograf" og har tatt noen bilder nå på slutten. Vi har bare tatt med hvit bakgrunn også legger han det inn i photoshop og lager det som svart/ hvitt bilde. Tenkte å ha 3-5 avlange bilder på siden av hverandre (hvert bilde fra forskjellig uke) Mulig det bildet som blir det siste er bilde av meg holde babyen vår =) Usikker om vi deler det med noen, men det er bare slik vi har planlagt det =)
Alvasmamma Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har tatt gravidebilder 2 ganske så forskjellige typer uttrykk. kan se om jeg får lagt de på siden min her på bim.... er ikke så veldig teknisk anlagt haha!
shewolf Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2011 De var jo kjempefine! Så pen mage du har. Min er full av strekkmerker Blir nok med dekt mage her desverre..
Trultesmamma Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Veldig fine bilder =) Ønsker slike jeg og, venter til det nærmer seg termin, 60 dager til i dag =)
Alvasmamma Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Tusen takk Jeg tok mine bilder i uke 35 når magen er på det höyeste... jeg har strekkmerker jeg altså, på sidene og da er det godt vi har photoshop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå