Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #1 Del Skrevet 17. februar 2011 i går ble jeg kalt inn på kontoret til en av de mest asskissing undersjefene vi har. jeg har hatt tilretteleggelse for sønnen min i over 2 år nå pga at jeg har vært enslig med han. men må også da tilføre at jeg har ofret mye av min tid til sønnen min for å få til dette. da med at han er mer hos far enn han skal... så i går fikk jeg beskjeden om at jeg ikke fikk tilrettelegging lenger. dette da fordi jeg nå nylig ble samboer med kjæresten(som da ikke er far til sønnen min) joda jobben min mener at han skal ta vare på sønnen min da jeg må jobbe kveld eller da jeg begynner 04.00 på morran!! faen er det mulig??!!! sambo har ikke noen som helst rettigheter for å passe på sønnen min og måtte ofre seg på jobben sin fordi jeg jobber andre klokkeslett enn han.. jo sambo er kjempe flink med sønnen min og behandler han som sin egen:) er det noe jeg kan gjøre?? det er ikke bare meg de har gjort dette med.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142920302-har-s%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-klappe-til-den-personen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå