Google Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har vært i dårlig form gjennom det meste av de 12 første ukene, med mye brekninger og oppkast. De siste dagene har vært spesielt ille, men det kan nok ha en sammenheng med at jeg har gått på pencilin. Forrige uke oppdaget jeg litt rosa i utfloden et par ganger. I dag er første dag på så lenge jeg kan huske at jeg ikke har brekket meg i det hele tatt og føler meg ikke særlig kvalm heller. I tillegg oppdaget jeg at det var litt blod på papiret nå når jeg tørket meg. Dette bekymrer meg veldig merker jeg. Er redd dette holder på å gå gale:-( Er 12+2 i dag).Var på ul i uke 9 (hadde en liten blødning da og) og så hjertet slå. Har privat ul i morgen, sm jeg bstilte for en stund tilbake, men merker at dette kommer til å bli et langt døgn. Har ikke hatt noe magesmerter, men merker lit vondt innimellom. Noen som har vært borti noe lignende eller har noen kommentar?
Rapunzella Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 For meg var det nokså rundt de tider at alle symptomer forsvant, så det trenger ikke være ille, kan forhåpentligvis bare være at du går bedre tider i møte. Jeg har også hatt småblødninger både i dette svangerskapet og forrige (hadde forresten to store blødninger sist i uke 16 og 20 i tillegg til småblødninger de første 12 ukene) og alt er bra nå og gikk bra sist. Skjønner fortvilelsen din, men prøv å slappe av og så får du sjekket alt i morgen. Jeg var til min ordinære UL for et par dager siden, og var spent siden jeg ikke kjenner voldsomt til sparking og sånn enda til å få den daglige beroligelsen. Alt var helt som det skulle være. Har du sett hjertet slå for bare 3 uker siden så er det gode sjanser for at det er helt fint. 2.trimester er jo generelt sett litt mindre symptomer enn 1. og 3. - på hver sin måte. Det du kjenner som vondt innimellom kan være helt ufarlige strekk i livmoren, eller det kan være at du kjenner litt for godt etter siden du er så bekymret. Uansett, lykke til i morgen!! Satser på at det går helt fint for deg også!! klem
Google Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2011 Takk for svar:-) Det som gjør meg bekymret er at jeg begynte å blø samtidig med at symtomene forsvant. Det er ikke snakk om store mengder med blod, bare litt på papiret og nesten hver gang jeg er på do, men gjør meg likevel urolig. Er glad jeg har ul i morgen, så jeg får sjekket det. Er vel bare å vente til i morgen å se, får ikke gjort noe uansett. Andre med erfaring eller kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå