Gå til innhold

Andre som er dårlige i magen?

Anbefalte innlegg

Kvalmen er et kapittel for seg, men jeg har sååå vondt i magen :( hatt dette av og på siden el egentlig, er nå 6+3... når kvalmen endelig tar en pause og jeg får i meg litt mat blir magen vrang, vond og håpløs. Det kommer liksom den ene eller andre veien uansett hva jeg gjør ! Noen med tips? Prøvd alt fra lite og ofte, når jeg er sulten, det jeg har lyst på osv...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142920262-andre-som-er-d%C3%A5rlige-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er som om jeg skulle sagt det selv. Jeg er ca 9 uker nå og kvalmen er til tider grusom, har vært sykemeldt i to uker nå. :-S

Når det kommer til magen og problemene der, vet ikke jeg heller hva jeg skal gjøre. Jeg har fått tabletter mot kvalme, disse hjelper meg litt med å holde på maten. Dette gjør at magen er litt mer under kontroll, slik at jeg ikke får så alt for vondt i magen. Dette er noe du kan høre med fastlegen din om, han/hun hjelper deg garantert :-)

Jeg spiser mye supper for tiden. Da får jeg i meg litt næring, samt at dersom det skulle komme opp igjen, blir det ikke så alt for ubehagelig!

Håper ting bedrer seg for oss begge og at vi snart kan nyte svangerskapet :-):-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...