Gå til innhold

Overtidsgruff- 9 dager på overtid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så frustert og møkk lei nå. Har hatt maserier til og fra i halvannen uke uten at noe tar seg opp. Jeg er bare superklar for å få denne babyen. Sist fødte jeg prematurt, og må innrømme at muligheten for at jeg skulle gå gravid over termin knapt har streifet meg. Var nok mye mer forbredt på å føde tidlig. Søstra mi fødte 2 uker før termin og. Ikke hjelper det at blodtrykket har steget heller, så har fått beskjed om å ta det med ro... Blodtrykkskontroll i morgen, spennende å se hva som skjer hvis blodtrykket har fortsatt og stige. Blir uansett satt igang 22. Har mista troa på at fødselen starter spontant nå...

Sutre sutre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå jeg vet så godt hvordan det er å gå lenge over! Gikk 11 dager over med første, og ble såååå ubeskrivelig lei. Følte meg nesten deprimert og hadde mistet troen på at denne babyen skulle komme ut... Tror bare man kan skjønne det om man har opplevd det selv. Vet også at det ikke finnes noen trøstene ord... Men jeg kan jo prøve likevel, nå som du har hatt masrier så lenge har de forhåpentligvis kortet ned på modningsfasen, så alt kanskje går raskere. Jeg hadde ikke det, og fødselen med modningsrier tok 45t.

Lykke, lykke til og jeg håper virkelig at fødselen starter veldig snart av seg selv. Jeg skjønner hvor frustrerende det er å gå å vente på å bli satt igang. Imorgen på kontroll kan du jo be de sjekke modning og evt strippe deg, for å se om det hjelper på!

Skrevet

9 dager??????? Her blir vi satt igang etter 1 uke. Kor i verden bor du da? Melhus her:)) Masse lykke til iallefall....

Skrevet

Signerer her jeg.. er 8 dager over termin, og sitter her og bare venter på at noe skal skje!!

Har mistet troen på at babyen kommer i d hele tatt jeg nå :P

Har gått rundt me maserier/modningsrier i 2 uker jeg nå, men ingenting tar seg opp til ekte rier..

På toppen av det hele så klarte jordmoren min å GLEMME å sende henvisning til overtidskontroll, så det måtte jeg ringe rundt å ordne igår!

Skulle egentlig hatt time på sykehuse mandag eller tirsdag, men nå har jeg ENDELIG time imorgen!

Gleder meg, og håper på at de kan sette fødselen igang!

Er VELDIG lei nå..

Beklagar syteinnlegg, men tok meg låv å syte litt nå når jeg er kommet så langt!

ALT er jo så vondt å tungt nå..

Bekkene mitt detter snart sammen, og jeg har ingen energi!

Så nåå må hun komme snart!

Skrevet

Jeg gikk 20 dager over med førstemann. Slå den ;-) Nå er jeg 7 dager over. Lei, sliten og begynner å miste troen på at det skal sette i gang av seg selv..... Grrr... Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...