Gå til innhold

usikker på hva som skjer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt er usikker på hva som skjer.

Jeg er jevnlig på kontroll hos jordmor pga høyt blodtrykk, mye ødem, litt protin i urinen og spor av blod i det.

Jeg har en prematur fødsel bak meg,og i dag har jeg 50 dager igjen til termin :-)

Var hos legen i går og da sa hun at det ikke var bra for kroppen min å gå til termin pga vann i kroppen og blodtrykket.

Leverte urin prøve men hun hadde ikke fått svar på den før jeg dro.

Pga en del nedtrykk og masse liv i magen spurte hun meg om jeg følte at det var noe på gang, om hun burde sende meg på sykehuset for sjekk noe jeg mente ikke var nødvendig for jeg har ikke slike kynnere.

I dag ringte hun, ville at jeg skulle komme på ekstra kontroll på mandag for sjekk av blodtrykk og urinen pga de fant "en del protiner" i urinen fra i går. Men hun hadde ikke tid til å svare på hva som var en del.

Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist, lurer på om det kan være det nå eller starten på det?

Er usikker på hva som skjer nå og hva jeg kan forvente....

Noen råd/tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endel proteiner i urinen kan tyde på sv.skaps forgiftning ja! Så de er nok redde for det og vil følge deg ekstra opp, du kommer nok ikke til å gå helt til termin, heldiggris ;O) De setter deg nok i gang i uke 37 eller de ser ann hvordan sv.skaps forgiftningen utvikler seg.

Skrevet

ble satt i gang sist pga jeg mistet deler av fostervannet.

Har virkelig gledet meg til å kunne gå til termin, aldri opplevd det og opplevd å bli lei på slutten.

Men får håpe han holder seg inne lengst mulig og jeg ikke blir satt igang eller får prematurfødsel igjen.

De har sagt lenge at det er tegn på svangerskapsforgiftning men jeg har jo ikke lyst til å tro på det. Får se hva legen sier på mandag.

Har altfor mye planlagt de nærmeste ukene og er virkelig ikke klar for at lillegutt skal komme enda :-)

Takk for svar Mamma til 2 gutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...