Gå til innhold

Noen som har navn på aprilbabyene sine da??

Anbefalte innlegg

Sånn det ser ut så får vi en jente. Jeg er veldig glad i navnet Ronja, og min mann Emilie. Da kom våres eldste sønn på 4 år å sa at, -Hvorfor kan hun ikke hete Ronja Emilie!!

Å det er faktisk sant. Har to gutter fra før, Andreas og Odin. Ingen av de har dobbelt navn, men det har jo ikke noe å si.

Fortsetter under...

Jenta vår skal hete Eirin,det var bestemt for 6 år sia hvis vi fikk jente da,men da ble det gutt nr 4. Så det blir veldig morro nå med ei jente. Har spredde barn da og de gleder seg til å få ei søster. De er 5,16,18 og 21 år. Lykke til damer:))

Mange fine navn her:D.

Vi venter ei jente. står mellom Selma og Mathea!.

Jeg vil helst ha et navn som ikke Alle andre heter. har selv et navn som mange på min alder heter. Kjedelig.

Hva synes dere om navnet Letha?..

Annonse

Vi syns det er så vanskelig! Så vi har bestemt oss for å la det med navn ligge til vi ser henne - for da er det kanskje lettere å se hva hun passer til å hete! :)

Har alternativer som Matilde, Christina, Tilde og Alissa.

Nå nærmer vi oss med stormskritt :D

Vi har Hanna(h) øverst på listen, det har egentlig vært bestemt siden forrige graviditet. Hvis vi fikk jente da, skulle hun hete det. Men da fikk vi gutt.

Vurderer også et mellomnavn, og har et alternativ, men er veldig usikker.

Har også andre navn på lista om det ikke er en Hanna(h) som kommer. Bla Malin, Elise, Maria.

Helt bestemt blir det ikke før vi har sett henne.

Vi såg nemlig det sist at de navnene vi hadde valgt ut slett ikke passet gutten.

Så det ble et helt annet, et som vi ikke hadde tenkt på i det hele tatt. Da var det min søster som kom med forslaget.

Annonse

her tror jeg det blir Olivia.. da vi gikk gravid med førsteman hadde vi bestemt oss for Molly eller Alma, men det viste seg å være en gutt =) (Ulrik ble det da)

så når vi ble gravid igjen hadde vi jo jentenavnene klare... meeeen det er akkurat som om vi har sagt dem i så mangen år at vi ble ferdige med dem:P

så nå er det Olivia, Fie, enda litt Alma.

noen meninger?

=)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...