magvil Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har vært hos legen min og fått minipiller (Cerazette). Det står i pakningsvedlegget at man skal begynne på første mensdag. Nå er det 3 måneder siden fødsel og mensen har ikke kommet. Jeg mener legen sa at jeg kunne begynne uten at jeg hadde fått mensen først, men er litt usikker. Noen med erfaring? Og når fikk dere mensen tilbake etter fødsel?
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Du kan fint begynne uten at mensen er kommet tilbake, men da er du først sikker etter 7 dager. Jeg har ikke fått tilbake mensen ennå, men er bare 2 uker siden fødsel da;) Kommer vel litt an på amminga og.
magvil Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2011 Tusen takk for svar, da begynner jeg.
Gjest Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 Jeg startet med minipilla ca 7 uker etter fødsel, etter det begynte jeg å blø, og det ga seg ikke før jeg slutta på minipilla... Så personlig har jeg dårlig erfaring med den (prøvde to typer) men håper det ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå