Gå til innhold

Bare jeg som er rar? Hvor mange av dere husker detaljene fra deres barns utvikling?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, jeg ser ofte spørsmål som "når sluttet din å sove to ganger på dagtid", "hvor lenge varte diaré da tenner kom", osv. Jeg husker ALDRI disse detaljene. Bare måneder senere er det som blåst bort. Altså, jeg husker jo hvordan ting var, men ikke akkurat når og hvordan det sluttet, eller hvor lenge det varte.

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe bra vi er flere!Ikke det at jeg ikke bryr meg, men jeg husker rett og slett ikke alt.

I tillegg har vi hatt kolikk i noen mnd. så ikke spør meg om spm fra den tiden:P jeg som skule skrive bok og alt om henne, har visst evig nok å gjøre...Har bare skrevet ned små detaljer i en bok, ikke noe kjempegreier:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker heller ikke slikt!

Derfor er det jo så kjekt når jeg kan spørre her, selv om vi har fler barn som har gått gjennom det samme!

Men som siden jeg da ikke husker når de sluttet med ting eller begynte med andre ting, så kan jeg legge inn innlegg her når jeg lurer på noe nag. minstemann:)

 

Virker jo som mange her sitter med "min babybok" foran seg når de logger inn her:)

Husker vekt, lengde på de forskjellige kontrollene, når de begynte med grøt, sluttet å få flaske, sluttet med bleie, begynte å vinke osv, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Jeg glemmer også akkurat når det var, men jeg har skrevet ned en del, med dato osv.. da blir det fort litt enklere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...