Gå til innhold

Hvor gamle var barnet ditt ca når det begynte å tegne fyrstikkmennesker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen vår som blir 3 i mai har jo tegnet både i barnehagen og hjemme lenge nå, men har jo aldri vært noe annet enn skrusseduller;)

I helgen satt vi å tegnet sammen og jaggu så tegnet han et fint fyrstikkmenneske med øyne, nese, smilemunn, hals og armer og ben:)

 

Er jo så gøy når de plutselig mestrer slike ting!

Vi har to eldre barn, men jeg husker ikke hvor gamle de var... Innibiller meg at de var tildligere ute, men er ikke sikker gitt.

 

Jeg var jo selvfølgelig kjempestolt over sønnen vår nå, men det var kanskje på tide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror egentlig ikke de har tegna det noen gang, men jeg kan ikke tenke meg noe søtere enn en skikkelig hodefoting :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hoppet over den delen da- har jo med en laaaaang hals som beina og armene er festet til:)

 

Skulle egentlig lage kort til oldemoren sin, men det arket der- det tok jeg!

Laga nytt til oldemor:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min gjorde det første gang rett før han ble 4 år...:)

Han har aldri likt å tegne, og vi skulle på 4-års kontroll på helsestasjonen... Så tok helsesøsteren frem papir og blyant og ba han om å tegne seg selv. Jeg tenkte jo bare; Å nei, er det virkelig forventet att de kan tegne ett menneske? Han som har null interesse for det og syns det er så kjedelig å måtte sitte stille og konsentrere seg om noe...

Men jammen tok gutten blyanten fatt og startet med ett rundt hode med både øyne, nese og munn. Droppet kroppen , men laget føtter rett fra hodet og en arm på hver side av føttene. tihi:) Litt artig syns jeg da...:) Og hår så klart- det var viktig... Noen få hårstrå som stod rett opp fra hodet...:D

 

Har gått mye i krusseduller etterpå ,men innimellom så finner han ut att han skal tegne noe skikkelig...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Da var det ikke sånn at det var på tide da kanskje:)

Moro er det jo uansett når de plutselig finner ut av ting!

 

Skal ramme inn fine mennesket hans og henge det opp nå jeg, så blir han nok stolt når han kommer hjem å får se:)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...