Gå til innhold

Noen andre som har venninner som blir besatt av oppmerksomhet dersom en fyr sjekker deg opp?

Anbefalte innlegg

Jeg er et par sånne. De blir plutselig VELDIG interessert selv, eller så prøver hun ene å drite meg litt ut.

Skjønner ikke greia med det. Vitner om dårlig selvtillit synes jeg.

Noen andre som har sånne litt "tungvinne" venninner??

Fortsetter under...

Ja, eller jeg hadde.

Det ble slutt mellom hu og typen, de surra litt, og ho likte ikke oppmerksomheten jeg fikk fra andre menn(ja, jeg er tiltrekkende) og hu fikk ikke det(fælt å si det, men ho er mindre pen)

så endte opp med at ho satt å snakka masse dritt om meg til xen(mens de skulle prøve på nytt) og jeg og han snakka litt sammen, for han ville se om det var sant alt ho sa, og han oppdaga(hans ord) at det gjemte seg ei skjønn og herlig jente bak alle de stygge tingene ho sa. Så vi er sammen nå :)

Nope... stjal ingen jeg. For det første så var hu å knulla på en jeg var ute med, det var da slutt mellom ho og typen.

Og de surra litt sammen, for å prøve på nytt, men så ville ikke han mer, og tok kontakt med meg.

så nei, jeg stjal ingen :)

Annonse

HI her,

Hadde ei som regelrett blei sur hvis jeg fikk oppmerksomhet fra menn. Hun hadde type og alt, men blei liksom sjalu på et vis. Gjorde alt for å latterliggjøre meg ol. Synes bare det blei for dumt, og har aldri skjønt vitsen med det.

Har for øvrig aldri sagt til henne, at mannen hun giftet seg med først ba MEG opp for å danse for deretter å be meg ut på middag. Noe jeg høflig avslo, da jeg visste hun var interessert i ham. Dette har jeg aldri fortalt henne, for jeg har ingen behov for å hovere med det overfor henne.

Det at jeg vet det med meg selv, er gøy da;-)

Hun andre er slik at dersom jeg flørter med en type, så kommer hun fortere enn svint for å gjøre det samme. Virker som en slags konkurranse for henne.

Sliiiiiiiiiitsooooooooomt......

Nei, hvorfor det?

Jeg har bare fulgt mitt hjerte.. Jeg likte han her veldig lenge faktisk, men lot det ikke komme frem da vi var venner pga vennskapet. Jeg er veldig lojal ser du når det gjelder venner. MEN når ho hadde seg med han jeg var ute med, da gjelder ikke vennskapet for meg lengre altså.

Søstra mi er sånn! Dater jeg en mann, legger hun seg etter han helt til hun har fått hans oppmerksomhet, da har hun kommet dit hun ville og dropper han og later som hun aldri var interessert. Hun vil bare vise at hun kan få hvemsomhelst, at det er henne alle menn helst vil ha, mens hun ikke syns noen er bra nok, egentlig :( Ganske sykt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...