Gå til innhold

Er det noen som vil dele litt av sine erfaringer med Hausken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall ville jeg blitt glad:-)

Jeg er happy nå fordi min mann og jeg er blitt enige om å prøve på nr 3 til høsten.

Vi har to icsi-barn fra "offentlige forsøk" og går nå privat siden vi ikke har noen på frys. Lykkes vi er det i så fall et "bonusbarn" slik vi ser det, for vi er veldig klar over at vi er heldige i denne sammenheng i forhold til mange andre.

Vi bor i Bergensområdet. Lurer bl.a. på om det er vanlig å overnatte i Haugesund i forbindelse med uttak/innsett.

Noen som har erfaringer med Hausken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan :-)

Vi hadde vårt første forsøk på Hausken i januar. Vi hadde uttak kl 1030 på mandag og valgte da å kjøre ned søndag (fra Bergen) og overnattet på hotell. Hausken har avtale med SAS Radisson Hotellet som ligger 5 min kjøring fra klinikken (rett før broen til Karmøy). Kostet 800 kr inkl middag og frokost. Vi kjørte så hjem igjen like etter uttak.

Da vi hadde innsett fikk vi time kl 1130 og valgte da å kjøre ned og opp igjen samme dag, det gikk helt fint.

Nå som jeg skal ned igjen på frysforsøk i mars, håper jeg å få time midt på dagen så jeg kan kjøre ned og opp igjen samme dag. Mannen kommer mest sannsynlig til å være offshore på det forsøket, så da drar jeg nok alene. Ellers er vi veldig fornøyd med klinikken, veldig hyggelige og profesjonelle alle sammen.

Masse lykke til når høsten kommer :-)

Skrevet

Hei!

Jeg holder på med mitt første forsøk og valgte Hausken pga ingen ventetid.

Vi er storfornøyde med personalet og servicen. De er effektive og profesjonelle, og veldig koselige.

Vi bor også i Bergen og har sust opp og ned på samme dag. Det er godt å komme hjem til de hjemme. Det er kun 3 timer til Haugesund. Det blir jo litt kjøretid på en dag, men det er koselig med god musikk på høytaleren og litt soving på fergen. Dagen vi hadde egguttak kom vi veldig tidlig og fikk tid til kaffe og muffins på Totalen før vi drog til Hausken. Det gjorde godt å roe ned der før vi skulle i ilden:-)

Jeg hadde valgt Hausken uten tvil! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...