Gå til innhold

Flere som våkner på natten uten grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste sovet dårlig og våkner flere ganger.

Jeg lurte en periode på om spira i magen beveget seg og om det var årsaken til at jeg våknet, men det stemmer ikke. Jeg må heller ikke på toalettet, jeg bare våkner UTROLIG trøtt uten grunn.

Merkeligeste av alt er at det er mer eller mindre til samme tidspunkt hver natt, er det kroppen som forbedrer seg?

Skrevet

Jeg har begynt med det nå de siste 4-5 dagene... Men tror det er det att vi forbreder oss til nattevåk osv. (står iallefall det i svangerskapsbøkene;))...

Husker jeg har vært sånn hver gang jeg har vært gravid (når det nærmer seg termin)....:)

Skrevet

Er helt vanlig at en våkner ofte om natten på slutten av svangerskapet. Hva som egentlig er grunnen vet jeg ikke om det finnes noe svar på. Men kan vel på en måte se på det som en forberedelse til nattevåk.

Jeg sov dårlig de 3 siste mnd før fødsel sist. Våknet flere ganger og lå lenge før jeg sovnet igjen hver gang.

Denne gang begynte jeg enda tidligere(slutten av 2. tri) med å våkne om natta, men nå er det i perioder og det er ikke hver natt sånn som sist.

Skrevet

Ja jeg har det også slik som deg,våkner mange gang om natta. Går på do i samme slengen selv om det ikke er så mye hver gang. Også bruker jeg nesespray,har blitt så tett under herre graviditeten så må ha det hele døgnet no. Håper bare jeg klare å slutte med det etterpå:(((

Skrevet

jaa, jeg har også det akkurat sik. HVER natt klokken 03.00!! Merkelig dette her, er ikke så trett, men våkner og kjenner etter spark. Min baby sover stort sett hele natten og er aktiv på dagen, kanskje det er grunnen? hmm...eller kanskje det er kroppen som forbereder seg. Det er litt vanskelig å sovne igjen, men det går nå til slutt og da sover jeg som en stein igjen.

Skrevet

Jeg våkner av at hybelkaninene rører på seg under senga. Sist gang brukte jeg ørepropper, hjalp veldig, men det kan jeg ikke bruke nå når jeg må høre sønnen min .. :) Så er nok ikke i nærheten av å få nok søvn dessverre, skulle gjerne ha lada opp litt og vært hvilt før fødsel

Skrevet

Ja, det er noe jeg sliter med om dagen (natten) Våker 3-4 tiden, og ligger og drar meg ca 2 timer...! Unødvendig når jeg må opp tidlig på jobb!! Hmmfr...

Skrevet

sover dårlig ofte, våkner og ligger å tenker. en er noe mer trett på dagtid og ting går tregere.

Skrevet

Jeg sover veldig dårlig, og må skifte fra en side til en annen og det gjør utrolig vondt så da våkner jeg naturlig.

Skrevet

Våkner også hver natt, klokken 04:00, og får ikke sove igjen før det er på tide å stå opp for å gå på jobb. På slutten av uken føler jeg meg rett og slett syk av mangel på søvn...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...