Gå til innhold

Hva er den mest ekstreme snobberi du har sett :-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet om en fyr vi var på fest hos en gang som tydeligvis er besatt på merker. Han var blodharry.

Han hadde da et bad med Versace koppeholder, krus, håndklær, fliser, doskilt(kostet 4000 skrøt han), dorull-holder. Ja alt var Versace.

Til og med parfymene hans.

Vi holdt på å le oss i hel.

Hele huset var en komisk vandring i et univers til en stakkarslig mann som håpte å gjøre inntrykk.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så latterlig. Jeg kjenner en som kun ifører seg klær fra Ed Hardy, og det synes jeg i utgangspunktet er blodharry. Men for ham er det et forsøk på snobberi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, har noe lignende. Dette var mens jeg gikk på ungdomskolen. Var på besøk hos ei venninne der de hadde Versacetrykk på tapeten i gangen! Ble liksom ikke så mye bedre når mora skulle presisere at dette var ekte Versacetrykk altså, kjempe dyre saker og det er ikke alle som har råd til dette. Bla bla bla. Flirte hele veien hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest snobbet kan være et blikk du får!

 

En gammel venninne av meg var/er utrolig flott å se på - og hun vet det selv.

Da vi gikk ut på byen kunne en stakkars mann som bare villle by på en drink få det styggeste blikket du kan tenke meg. Min venninne målte han opp og ned - og hadde han ikke hennes standard så takket hun ikke pent nei. Hun gav han bare det nest snobbete blikket.

Hun kunne gjøre det samme med kvinner som ikke var flotte nok. Et blikk, ristet litt på hodet og hylende latter. Hun var snobb hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke helt problemet jeg da. Du synes det var blodharry (kan forsåvidt være enig i det), men han likte det tydeligvis.

 

De aller aller fleste av oss håper vel på å gjøre et inntrykk på en eller annen måte. For noen går det i dyre biler, dyre klær, interiør, frusyrer osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.59 Jeg vet. Men hvis jeg sier at han er den motbydligsye mannen ever, en mobber og som slår kvinner. Synes du fortsatt han er ok?

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Poenget er st mannen kan bare ikke forsvares. Han er en vits.

Men snobberiet hans er nok det mest fremtredende.

Så nok om den saken.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sag at HAN er ok eller ikke ok.

Jeg snakket om "snobberiet" som du kaller det. Jeg synes alle må få omgi seg med de tingene de vil uten at andre nødvendigvis skal legge seg oppi det.

 

Handlinger/oppførsel er en helt annen sak. Selvfølgelig synes jeg alle skal oppføre seg ordentlig uavhengig av hva slags ting de har i heimen!

 

Hvis han er en mobber og en som slår kvinner, så skjønner jeg virkelig ikke hva dere gjorde på fest hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.10 Zzzzz.. du ødelegger tråden.

Gå og strikk!

 

Vet om ei dame som nekter å spise mat fra Rema1000. Alt skal være delikatesser og ferskt. Det morsomme er at slik mat blir jo mye raskere ødelagt enn mat fra Rema og dama har magasjau støtt. Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent vil ikke klippe av de små lappene på ermene på Tiger dressen sin fordi alle må jo se hvilket merke det er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest snobbete som finnes er når noen har noe fint, det være seg interiør, klær, osv osv. og snobben spør "Å, så fint, hvor har du kjøpt det" og den vanlige personen svarer "Å, det kjøpte jeg på salg" eller "Å det har jeg laget selv" eller "Det er noe gammelt jeg har fått av min mor"...da er det som om snobben kunne bitt av seg tunga, for da er ikke tingen lenger fin - bare fordi den ikke har kostet en formue.

 

Slike mennesker synes jeg er fullstendig tragiske. Det finnes en god del av dem. Jeg synes bare det er synd på dem. ALT må være av dyre merker, uansett om produktet er lagd av noen stakkare i Kina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er svært mange "fine" folk i Oslo som aldri beveger seg øst for Egertorget.

Og ville heller gått inn i et grisehus enn Oslo S.

Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest snobbete jeg vet om, er når folk lever over evne; dvs. kjøper utelukkende merkevarer når de har bunnløs kredittgjeld. Som hun i luksusfellen her om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som alltid omtaler seg selv i tredjeperson. Det synes jeg egentlig tar kaka.

 

Hadde også en kollega en gang som gikk veldig opp i brede gullhalsbånd, tykke ringer, manikur, pedikur, merkeklær og dyre frisører. Ja, en mann, altså. Og han smugtittet alltid på seg selv hver gang han passerte et speil eller en glassdør. Men jeg har nå alltid syntes at han var mer usikker enn snobbete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...