Gå til innhold

Flere som bare har mensen i 3 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting! Fikk mensen 14.februar, og idag er den så godt som borte..

Før (da jeg heller ikke gikk på pilla) varte den opp mot en uke, om ikke mer.. På pillen varer den ca 4 dager med litt spotting i to dager etter..

Skal virkelig ikke klage, men er det normalt?:P

I kveld eller i morgen kan vi jo hoppe i høyet igjen da!

Denne pp'en SKAL spiren sitte, det har jeg og mannen min bestemt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før jul hadde jeg denare i 2 dager, men tror det var av stress. tenkte så mye på om jeg kunne være gravid, sov nesten ikke heller, så det er helt normalt.

Skrevet

Etter at jeg sluttet på pillen så har mensen bare vart i 2-3 dager. Når jeg gikk på pillen måtte jeg regne med en uke:) Så tror det er helt normalt.

Skrevet

Som å lese om meg selv :)

Før pillebruk hadde jeg ganske kraftige blødninger i 7-9 dager, det var hovedgrunnen til at jeg begynte på p-piller også. På pilla varte blødningen i 4-5 dager, og nå etter pilleslutt har jeg lett blødning i maks 3 dager. Bekymrer meg selvfølgelig litt for at dette er et tegn på for tynn slimhinne i livmora.. ? =/

Skrevet

Jeg har også veldig korte og svake blødninger 2-3 dager. Veldig deilig...

Men kan det bety at slihinnene er tynne? og dermed vanskelig for spiren å feste seg? nytt for meg...

Skrevet

Jeg hadde ca 5-7 dager med blødninger da jeg gikk på pillen. Nå er det nede i 3-4 dager. Skal ikke kalge på det, men er også redd for at det betyr at jeg ikke er fruktbar nok. Får ikke så mye EL-slim heller. Gjør dere det?

Skrevet

Jeg har mensen kun i en dag, legen min sier det er normalt.. :)

Skrevet

Jeg har skikkelig mens i to dager men har spotting før og etter

Skrevet

Har hatt noen 3 måneder med 2 dager tr i løpet de siste 10 månedene, eller pleier den å vare i 5 dager

Skrevet

Jeg har mensen i 3-4 dager nå etter at jeg sluttet på pillen. Opptil 7 dager med blødning da jeg gikk på pillen. Synes det er fint med kort blødning sånn egentlig, men ventetiden frem mot el blir litt lengre da.... :-/ hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...