Gå til innhold

På kino med barn og baby


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å spørre kinoen om dette da, men de henviser hele tiden til egne baby foretsillinger og det er IKKE det jeg skal på!

 

Har tre barn, de to eldste vil på kino, men de er for små til å gå alene. Kan jeg ta med babyen (8mnd) inn slik at de to eldste får sett gråtass/ellias eller noe? Har noen gjort det før? Uten eller med billett?

 

Huff, er bare jeg som er alene med tre små eller....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er så populært med babyer på vanlig kino. Blir altfor høg lyd til babyer der inne, og de blir redde...

 

Skjønner problemet ditt altså! De pleier jo ikke å sende eilas og andre barnefilmer når det er babykino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at kinoen henviser til egne babyforestillinger bør hjelpe deg med å avgjøre om det er fornuftig å ta med en baby på en vanlig kino eller ikke... Det er greit at man må regne med litt mer bråk fra salen enn vanlig under en barnefilm, men babygråt bør man få slippe. Skaff barnevakt til yngstemann eller vent et par år med å gå på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På babykino er det mer lys og lavere lyd.

Det er ikke greit å ta med baby på en vanlig forestilling, det blir for høy lyd og hvordan skal du løse det når babyen din begynner å gråte? På babykino er det greit at babyer gråter, på en vanlig forestilling der folk betaler full pris for å se en film er det ikke greit at de forstyrres av babygråt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må selvfølgelig gå ut om han skulle reagere slik, men antar han ikke gjør det. Denne ungen er i høyeste grad miljøtrent og det skal nok litt mer til for å sette han ut for å si det slik...

Å få barnevakt var selvfølgelig ikke et alternativ for da hadde jeg selvfølgelig heller gjort det

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...