Gå til innhold

Er han bare en idiot?

Anbefalte innlegg

Lurer på om samboeren min stiller i en egen klasse? Vi har forsøkt å bli gravide nå i over 2 år. Han har ikke vært kjempe-overbegeistret, men har av og til pratet om hvor fint det hadde vært om vi snart ble gravide.

Så skjedde det da. Mensen kom ikke, og jeg tok en graviditetstest. Og den var positiv! Jeg vekte han og skulle dele den gode nyheten, Til svar fikk jeg at det barnet umulig kunne være hans... vi hadde jo ikke hatt sex på ihvertfall en uke! Og hvis det barnet hadde blå øyne var det ihverfall ikke hans (jeg har blå øyne og blondt hår, han brune øyne og mørkebrunt hår), Og den ungen var bare min fram til den var 2 år. Før det så bare griner og driter de så da vil ikke han ha noe med den å gjøre!

Uken etter dette skjedde fortalte jeg han at etterhvert så kommer jeg til å ha behov for mer hjelp til å få gjort ting. Da sa han at alenemødre klarer seg jo alene, så da må jo jeg å klare å gjøre ting uten hans hjelp. Hvis det var sånn at jeg ikke klarte å vaske klær på grunn av at vaskemaskinen står på gulvet skulle han alltids klare å få satt den opp på en benk til meg.

Er han helt idiot? Vi har vært sammen i over 4 år, og er begge i begynnelsen av 30-åra. Vi har ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142919432-er-han-bare-en-idiot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir irritert over måten han snakker til deg på, ingen fortjener da så lite respekt fra mannen som er far til barnet deres?!

Vet ikke helt hva jeg skal si at du "bør" gjøre heller, har ikke vært i samme situasjon selv noen gang. Jeg får noen spydige kommentarer, men her er det mest spøk fra hans side, selv om det er en sær spøk til tider.

Mener han seriøst at dette barnet er ditt ansvar alene i to år?

At du skal gjøre all jobben med barnet og huset i tillegg?

Dere er da to om å lage barnet, og da også to om å ta seg av det.

Ville snakket alvor med han, og om han gjør alvor av "truslene" sine, ville jeg vurdert å gå faktisk.

Om du er alene med barnet, vil du gjøre den samme "jobben", men uten en mann som ikke respekterer deg. Det alternativet hadde vært bedre for meg, enn å slave rundt for ham.

Lykke til uansett:)

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...