Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tatt 3D-ultralyd i Oppland?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillehammer : ) Dr. Lorentzen sin privatpraksis i Storgata, Jordmor Annika

Skrevet

dr. Lorentz på lillehammer tar 1000 kr om han ikke har økt. Han har kun 3d ul på mandag ettermiddag/kveld så om du skal bestille time ring etter kl 17. Nummer finner du på gulesider, lønner seg å være tidlig ute med bestilling.Annika har sluttet ( hun er min mamma ..;)) men legen tar Ul han også.

ellers har du jo Mjøskirurgen på Gjøvik, de tar 3d ul noe før de på lillehammer ( har jeg hørt men rykter er jo ikke alltid sanne..) pris her er 1200 kr mener jeg.

ps: hvor i oppland bor du?

lykke til !

Skrevet

Jeg skal til dr.lorentzen når jeg har bikka 12 uker, på ul, sekretæren sa at de prøvde ul utvendig først, da med 3d, innvendig (vanlig ul) om de ikke så bra nok. Og jeg fikk beskjed om at det koster 500 kr.

Skrevet

Håper Jordmor Annika ikke har sluttet på sykehuset også! Hun var desidert min favoritt jordmor de to siste gangene, og jeg hadde gledet meg til å se henne igjen! Det skulle vært flere som henne... : )

Skrevet

Lykkelig_3<3 så fine ord om min mamma. jeg vet hun er alletiders-er ikke bare du som sier d, kjøleskapet hjemme forteller alt om d. hun jobber fortsatt på sykehuset med ul..så d er jo en mulighet å få henne:) jeg er så heldig som får oppføling av ul med henne både ordinær og 3d etterhvert samt fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...