lille oscar + bebis Skrevet 17. februar 2011 #1 Skrevet 17. februar 2011 hvor tette rier skal man ha før man kommer inn på sykehuset? når skal man ringe føden?
Isabella12 Skrevet 17. februar 2011 #2 Skrevet 17. februar 2011 Finnes ingen regel på det; alle fødsler er forskjellige så ring føden og hør!
♥Mammatil3små♥ Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Jeg spurte jordmoren om det for noen dager siden og hun sa att det skulle være under 10 min. i mellom... Men att en førstegangs gjerne kunne vente til 5 min.,mens en som hadde født før skulle ringe litt tidligere da det ofte går fortere... Også måtte vi tenke på hvor lang vei det var til sykehuset, hvor rask fødselen var sist osv... Tror det beste er å bare ringe når man begynner å forstå att det er noe på gang egentlig, så kan de svare på når man bør komme...
turnerImagen har kommet ut:) Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Jeg var på fødselsforberedende kurs på Ahus, og da fikk vi beskjed om rier hvert 5 min som varer minst 45 sekunder, og slik skulle det ha vært en halv time-time før det var noe poeng i å komme. Nå var vi alle førstegangs som satt der, men jeg synes det høres litt drøyt ut jeg da, kommer nok til å ringe før. Ikke har vi lang vei heller, så får heller tåle å bli sendt hjem et par ganger for mye tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå