Gå til innhold

Hva skjer med melkeproduksjonen min??

Anbefalte innlegg

Babyen min er 9 mnd, har alltid hatt bra med melk, men ikke for mye. Har ikke hatt melkespreng siden han var 1 mnd.

Men i det siste lekker jeg og har kjempesprengte pupper! Ammer som normalt..

Idag har jeg melkespreng på ene siden, og han vil nesten ikke ha pupp i det hele tatt, for det er vanskelig å få tak, og han gidder liksom ikke å prøve! Er jo så vondt også! Redd jeg skal få brystbetennelse når jeg ikke får tømt skikkelig! :(

Noen som vet om det er normalt å plutselig få det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142919157-hva-skjer-med-melkeproduksjonen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk brystpumpa og klem på puppen samtidig som du pumper. Da får du ut mer melk.

Jeg har de to siste gangene hatt masse melk i den ene puppen og nesten ikke noe i den andre. Prøver å få opp produksjonen i den andre også, men det vil seg bare ikke :(

Regner med du har begynt å gi babyen din fast føde? Ettersom han/hun da skal dekke energibehovet sitt mer og mer med mat, er det naturlig at han har mindre behov for morsmelk, og du vil oppleve at du har for mye melk. Produksjonen vil ganske snart tilpasse seg babyens behov og i mellomtiden kan du forsøke pumpe deg for å slippe spreng.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...