Gå til innhold

arg ,, trodde ej var ferdig med spying,men den gang ei :(

Anbefalte innlegg

Skryte det er det dummeste en gjør,, hahahahah trodde det at no var det bare fryd og gammen her ,men nei da ,på en igjen med brekkninger til mage syren brenner opp halsen her,, blæææææ,håper det bare er en sånn etterdønning :)))

har no fått ned frukosten no ,og det ser ut som den har tenkt å være der ;)) ellers så har jeg det vel egentlig som plommen i egget ,, hihihi har begynt å kjenne liv der inni og da er det jo egentlig greit med litt kvalme ,to dager igjen så er jeg 14 uker,,,,, ha en fin dag alle jentene her inne

Fortsetter under...

Å, er det sant?! Håper det bare er en liten påminnelse på det som var! Jeg vurderte nettopp å legge inn et innlegg og skryte av at jeg ikke har kastet opp siden lørdag, men nå tror jeg at jeg lar være.. ;) Håper så inderlig at det er over nå! Jeg har også kjent liv! Det er helt utrolig. :) Er 13+1 i dag.

Ha en fin, oppkastfri, dag du også!

nei du må ikke skryte ennå :))) hihihi vi får krysse fingrene for at vi er ferdig med dette spy skiten ,,ja var bare heeelt fantastisk å kjenne denne bølgen som beveget seg der nede,,, håper det blir oftere,,:))

ha en fin oppkast fri dag du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...