Gå til innhold

Stikker det i magen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her stikker det også. Har gjort det konstant siden IKM, og er nå i uke 7+4. Dette er første graviditeten og alt er litt uvant, så den første uken trodde jeg det var et dårlig tegn. Men etter å ha lest litt her inne og ellers på nettet, har jeg skjønt at dette er helt vanlig. Så nå tar jeg det som et tegn på at alt er som det skal være, selv om det kan være veldig ubehagelig til tider.

Annonse

Ikke for å skremme dere, men jeg kjente mye stikk og mensmurringer i livmorområdet under min første graviditet og da hadde jeg en spontanabort i uke 6. I dette svangerskapet har jeg ikke kjent noe slik, og jeg er nå i uke 9.

I alle bøker jeg har lest og leger jeg har snakket med sier slike stikk og murringer er helt normalt, så dere skal ikke være bekymret - og jeg vet jo ikke om det jeg kjente var fordi jeg mistet eller fordi svangerskapet først gikk som det skulle. Men jeg føler det er riktig å fortelle det jeg har opplevd.

Leit å høre om din SA, 13.09, men jeg tror det er tilfeldig at du ikke kjenner mensmurringer denne gangen. Jeg tror ikke det er noen som helst grunn til bekymring. Jeg har murringer denne gangen, og hadde det med nr 1 også. Han er nå 2 1/2 år og frisk & rask :o)

Lykke til med graviditeten denne gangen, anonym - håper det går bra :o)

hei og gratulerer så mye:)

Ikke noe stikking her men en brennende følelse i lysken på høyere side.

Tror det er helt naturlig. Skal sant sies at jeg prøver å ikke ta til meg alle historiene om sa til meg.. til slutt så blir man hypokonder på alle symptomer som er der ute. Leit med alle s.a, ikke misforstå meg, men slik jeg har forstått det så vil s.a skje uansett der hvor det er noe galt i utviklingen.

Velger å tro at hvis det skjer så skyldes ikke dette noe et normalt menneske gjør i sin hvedag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...