Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ti over fire gikk vannet!! jippi:) skummelt... nå kom siste rie med 3 minutt mellom..syns det var kort jeg...må vel ringe føden igjen...skulle ikke til kontroll før i nitiden...

wish me luck jenter:)tror det hjalp med litt fødestøv fra LilleDina:)lurer på hvordan det går med henne jeg..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, oi:) Så spennende! Lykke til:)

Skrevet

Lykke til! :) Ikke misunnelig i det hele tatt :P

Skrevet

Lykke til!:)

Spennende:)

Skrevet

ÅÅÅhhh!!! så heldig :D Tror du fikk alt fødestøve fra henne jaa ;p blir vell den siste med termin 20.2 som føder jeg da......

lykke til! :)

Skrevet

Lykke til!:) Har termin 20.02 jeg også Katrine, så vi får se da!:) Håper så inderlig hun kommer snart!:) Er det din første?

Skrevet

Åååå, so spennande!! =) Lykke til! Gleder meg til oppdatering! :)

Skrevet

Åååå, so spennande! Lykke til! Gleder meg til oppdatering :)

Skrevet

Lykke lykke til, gode ting i vente nå :))

Skrevet

Ja min første fødeklar :) din da?

Slimproppen driver å går da såå... men kan jo ta lang tid fordi vist nok:p

Skrevet

Ja min også. Ja det er sant, men ikke alltid!Håper det skjer noe for deg snart da:) Har litt menssmerter jeg da, håper det er ett tegn på at ting skjer snart. Er så klar nå! Så blir jeg så lei maset fra alle om at " du går sikkert over siden du er førstegangs!"

Skrevet

Ja samme her!! blir like irritert og lei meg hver gang folk sir der !! :P vil ha henne ut nåååå!! :P hadde en del murringer i går, men i dag... er alt helt fint.. :(

Skrevet

Ønsker deg en fin fødsel :-)) lykke til....

Skrevet

mhm! Men da betyr det ihvertfall at det er noe på gang da!:) Skal hoppe tau det skal jeg prøve, det funket på venninna mi. Sikkert bare tilfelle, men måå jo prøve..hehe. Hvor føder du da?

Skrevet

Det hørtes slitsomt ut ;p hehe.. jeg skal hvertfall en tur på senteret å kjøpe bursdagsgaver til mamma og søstern min.. så slipper jeg å tenke på det :P

Er LITT redd for å være aleine å prøve ting som evt kan føre til at vanne går.. da hodet ikke er festet seg enda :/ så da må jeg bli henta med ambulanse :P haha.. men frister å prøve hoppetau..;p

skal føde på ålesund sykehus.. duda?

Skrevet

Ja vet! hehe. Skal det samme i dag selv, salg på senteret i dag:o) Blåser i hvor vannet mitt går hen jeg, hadde blitt så glad hvis det hadde gått så! hehe Ja ok, har fødeplass på Ahus jeg. Men da får vi hoppe litt tau da, så får vi legge inn ett innlegg her hvis det funker:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...