Gå til innhold

Hvorfor bli gravid når man har angst for å føde??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner meg ikke på damer hvorfor som er såååå redde for å føde blir gravide. Vet de ikke hvordan babyer kommer til verden, eller??

 

Er man redd for å føde så burde man ikke bli gravid. Da får man heller adoptere eller skaffe seg en hund eller en hobby, som feks. å lage potter i keramikk eller noe.

 

Makalaust å skulle først bli gravid og så syte seg til ks når man vet hvordan babyer blir født før man blir gravid. Utrolig lite gjennomtenkt av disse angst-damene!

 

Jeg blir så oppgitt av slik dumskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi- hold deg fast:: De har lyst på egnefødte barn!

 

Jeg blir oppgitt av slik dumskap du kommer med..Keisersnitt ER et alternativ, og mor/barn trenger det..også psykisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, å vi synes du burde få deg en hobby, i stede for å sitte her å legge ut om "hvordan" vi er....

 

jeg har født vaginalt før og ønsker ks nå....

synes du jeg er feig? fordi jeg er redd fordi sønnen min holdt på å dø???

jeg skrev at jeg hadde en traumatisk fødsel, gikk ikke mer inn på det...

 

regner med det er innleggene mine i dag du reagerer på...

jo jeg er fullstendig klar over at babyer vanligvis kommer ut av vaginan.

 

men om du hadde opplevd min forje fødsel tror jeg neppe du ville født "vanlig" en gang til.....

 

så jeg har ikke rett på ett barn til kun fordi jeg ikke tør føde "vanlig" engang til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier ikke at de ikke burde få barn, men når de vet hvordan barn fødes så skjønner jeg virkelig ikke poenget med å bli gravid for så å sutre, sutre, sutre..... Vil man ikke føde så blir man ikke gravid. Eller tror de kanskje at babyer fortsatt kommer med storken?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor gå ut døra hvis man har angst for dette? Hvorfor ikke bare holde seg innendørs?

 

Det finnes faktisk de som ikke får (flere) barn selv om de har lyst på det fordi de nettopp er redde for å føde, du bare hører ikke særlig om dem her på forumet fordi de er jo ikke på et gravidforum, og det er begrensa hvor lenge de er på et småbarnsforum hvis de har barn fra før av.

 

KS skal jo være det aller siste alternativet, samtaleterapi kommer først. Hvem hva gjør man når man først er gravid og har angst og jordmor og lege ikke tar hensyn til dette? Da vil jo angsten være ubehandla og bli enda stekere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Hvem er du til å bestemme det?

 

Om hun ønsker å ha barn- så blir hun gravid og søker om KS

Du kan ikke bestemme over andre vet du HI:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå blir jeg bare irritert!

min sønn holdt på å dø!

dette barnet jeg nå venter er estimert til 4600!

 

Så ikke faen om du skal komme her å gni det i tryne mitt at jeg ikke har rett til å bli hørt når jeg sier jeg vil ha ks....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ditt innlegg er utrolig lite gjennomtenkt når du faktisk skriver på et forum hvor det finnes flere som nettopp har fødselsangst.

 

Hvis du ikke skjønner deg på disse, hvorfor ikke bare lage en tråd hvor du spør hvorfor. Hvorfor legge ut om dine tanker når du burde vite at dette kan oppfattes som et negativt og sårende innlegg av flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten revnet jeg så jeg ikke klarte å sitte på flere uker !

ikke rart jeg har fødsels angst..??

 

kjefter du på folk som er redd edderkopper også??

 

er ikke bare "fødsel" jeg sliter med angst til....

 

00:46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er lei av alle sutre-damene som griner seg til noe de strengt tatt ikke trenger.

Det er frivillig å bli gravid og velger man å bli gravid så får man ta det på godt og vondt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan vel Hi fortelle om sine fødseler da?

som tydeligvis har gått som en drøm??

 

hvor mange timer brukte du?

hvor store var dem?

hvilken smertelindring hadde du?

hvor trygg følte du deg under fødsel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal man utsette seg for en fødsel med kraftig angst når man kan nyte de siste ukene uten angst og få ks?

 

viss du synes vi griner oss til ks, så slutt å les ks innlegg da... eller finn deg en ny side å henge på.....

 

dette er faktisk en side for alt som har med graviditet og barn å gjøre!

 

synes du er helt patetisk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er lei folk som driter i sine medmennesker. Hvorfor kan du ikke bare spørre om dette på en hyggelig måte i stedet å kalle dem sutredamer. Vet du hvordan det er å ha angst?

 

Jeg er faktisk enig i at det er rart at de som har angst for å føde blir planlagt gravide, men jeg er ikke like teit som deg når det gjelder å omtale disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi har sikkert ikke barn......

tenker hun er en ensom dame som ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte å hakke på andre kl 1 om natten....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...