Rose69 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Vi bruker så lite av gangen (kun til "smak" i maten), så det hadde vært kjekt å fryse ned. (Jeg har det i kjøleskapet i flere uker av gangen, selv om det står kun kort tid på pakka)
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Nå har jeg ikke peiling her..men tipper villt.. Vil det ikke være bedre å oppbevare det i en lufttett beholder? Da vil det holde seg like ferskt som i en lukket pakke.. hvertfall bedre enn i en åpnet pose. Å fryse det tror jeg ærlig talt ikke har noe for seg, men hva vet vel jeg. Vil heller tro det forringer kvaliteten på det.. det er jo pulver liksom Hvor lang tid bruker du på en pakke da?
blomstre Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Jeg synes dette høres ut som en god idé. ViIl tror at holdbarheten forlenges ved at du har det i frysen. Men aner ikke hvor lenge. Forutsetter at det oppevares i noe som er sterilt og lufttett da. Mener å ha lest et sted at småfolk går godt for at deres pulver tåler frysing, og at det kan fyses i opptil 3 mnd. Men nå eksisterer jo ikke småfolk lenger, og det kan være varriasjoner fra merke til merke... Det skal stå kontaktinformasjon (mail og/eller tlf nr) på esken. Så ta kontakt og spør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå