Gå til innhold

Hva syns dere om denne bloggen? (og ja, det er min blogg jeg spør om)


Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt vanskelig å vurdere siden du bare har ett innlegg, men om den skal handle om tatoveringer så kommer jeg til å følge den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal handle om det også ja...hehe, hva er headeren?? Er det det bilde av meg øverst?? Er ikke jeg som har laget designet se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misliker reklame på blogger - intenst. Bildet var litt porr. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men forventer liksom å se et par struttende silikonpupper litt lengre ned på siden da ;) Også synes jeg det er rart med engelsk overskrift men norsk tekst ellers. Det var kritikken. Fyll bloggen med litt av det spennende innholdet du lover så kanskje du får litt ros også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Takk takk alle sammen for at dere gidder å titte og komme med feedback! Jaja, den engelsken blir nok der, men bildet byttes ut. Det er egentlig ikke så ille hvis man ser hele, men croppa sånn så ser jeg hva dere mener med porr. Men silikonpupper er det iallefall ikke, vet ikke om jeg skal ta det som et komplimang eller ikke..hihi..(skjønte det ikke var positivt)

 

Skal få lagt ut mer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen silikonpupper? Skuffa. Da vet jeg ikke om jeg vil lese igjen, hi hi. Altså bildet var i grunn litt kult, men samtidig litt porr. Du kan godt beholde det. Du bør ikke høre på prektige kjerringer som meg for da blir bloggen din fort skrekkelig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Neida, men jeg mislikte det litt selv, kan heller legge ut hele bildet ;)

 

Jeg får vel ta silikon da, så du fortsetter å lese, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det skulle vært en bra blogg må du nok skrive et par innlegg til dagen....ikke "vise frem" bloggen når du kun har 2 innlegg. Ingen gidder å begynne å lese en blogg basert på 2 innlegg....

 

Ellers skrev du helt greit og mye bilder er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...