Gå til innhold

Er Reima store i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

selvsagt bruker jeg vinterdress på vinteren!når det er minus 5-20 så er IKKE parkdress bra nok på vinteren!man jo bruker jo tykk ull under vinterdressene på det kaldeste også,så det sier seg selv.vinterdressene har et insulerende lag,derfor holder barna seg varme når det er kaldt.

de er ikke store i størrelsen,så ikke kjøp for liten,heller litt for stor.husk at dressen skal være like høy som barnet ditt,dvs nakkelinningen av dressen skal rekke barnet ditt til toppen av hodet,da er den stor nok:)

De er bare bittelitt store i størrelsen. De virker ganske store når man tar dem på, men med vintersko og votter, så er de ganske normale i størrelsen.

Bruker vinterdress med ull/fleece under om vinteren, mine barn hadde vært kalde i tynn reimadress med ull under. Minste bruker 3 lag med ull/fleece under vinterdressen på de kaldeste dagene.

Vi bor ikke en plass hvor det er mange minusgrader sånn generelt.

Min erfaring er at de er store i størrelsen.

Eldstegutten vår bruker vanligvis 92-98 i andre klær nå, men bruker fortsatt Reimadressen sin i str 86 fra i fjor.

Minsten bruker str 86 i klær, men Reimadressen er i str 80.

Vi har vinterdress, med ullundertøy og strikkeull under.

Annonse

Skal hun bruke den når hun er 1,5 eller er hun 1,5 nå, og skal bruke den neste vinter?

Til et barn på 1,5 villle jeg kjøpt 92 (og gjorde det selv når eldste var 1,5) . Med mindre barnet er mye høyere enn gjennomsnittet. Minste på snart 3, passer fortsatt reimadressen i 92. Begge mine har brukt den fra de var 1,5 til vel 3. Den var litt lang på armene i starten hvis de ikke hadde votter på.

Hilsen andre anonyme.

Annonse

Min erfaring er at Reima er store i størrelsen. Det sier de også i butikken. Jeg har kjøpt vinterdress fra Reima i 86 til neste vinter til et barn som blir ett år i august. Skjønner ikke vitsen med å dra å prøve en dress som skal passe neste vinter? Aner da ikke hvor mye barnet vokser frem til da.

jeg synes de er store i størrelsen. Har en jente som er ganske normal i størrelse og hun brukte str 74 i reimadress den vinteren hun var 14-18 mnd, str 86 den vinteren hun var 2,5 år. Nå er hun 3,5 år og bruker str 98, men den er ganske stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...