Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Den siste timen har jeg kjent på dette.... Begynner å lure på om noe er på gang.... Har 18 dager igjen til termin... Nå skal det også nevnes at jeg og min søster hadde "latterkrampe" for et par timer siden... Kan det bare være at dette er vonde kynnere pga av det? Jeg har likssom ikke kjent at kynnerne har gjort vondt før.... Noen som vet?
Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2011 pusher litt på denne:-)
shewolf Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Hei Ser at dette var i går kveld, så da har det vel tatt seg opp eller sluttet nå? Men er lite forvirret selv, lå med vonde mensensmerter" i 8 timer, ble så sliten.. men det gikk over og skjedde ikke noe. Har litt lenger igjen til termin enn deg, 4-5 dager og tenker at det er normalt for oss? Er vel livmor som øver seg. Skal til jordmor i morgen å snakke med henne om dette, så da kan jeg kanskje komme med et klokere svar. Er du usikker, ring føden eller jordmor. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå