Gå til innhold

Tror dere os er på konto i morgen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det, men tror den skal komme fredag. Her har snuppa ødelagt sin siste pysj og bæsjet ut sin siste ullstrømpebukse. Samt at jeg skal betale advokaten (grøss........)

Hadde håpet på å kjøpe det i morgen, men får evt vente. Har penger på min datters sparekonto, men de rører jeg ikke av prinsipp

Jeg tviler i grunn på det. Den skal jo egentlig ikke komme før søndag, men kommer på fredag fordi det ikke er helgekjøring av penger. Men du har ingen du kan låne penger av i mens da? Du kan ringe banken å fint få låne 500 kr over tlf, som de trekker til fredagen, så det går også ann =)

Hilsen en som hadde en gutt med ørebetennelse uten penger!

Jeg mener ikke å være moraliserende, for jeg har hatt dårlig råd selv...

Men neste måned legger dere av 250 kroner på en sparegris til sånne tilfeller!!! (Dvs barna-er-syke-tilfeller) Og gjerne 250 kroner måneden etter også!

Å ikke ha penger til å kjøpe medisin til ungen sin..............grøss og gru! Dere VENTER ikke til dere får os.

Dere går i banken, på nav, hjem til mor, til en venn - HVA SOM HELST - og låner to hundre kroner i to dager så barnet slipper å ha vondt!

Øye eller ørebetennelse er DRITVONDT!

I og med at du skriver "dere" så regner jeg med at du skriver til meg som har en sønn som hadde ørebetennelse. Jeg har lært ja, og setter av rimelig mye penger hver mnd just i case =)

Men om man har kjempe dårlig råd, så er det faktisk ikke bare bare å sette av 250 kr i mnd.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...