Gå til innhold

Er alle fornøyde med Troll vinterdress? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Guten vår har ein troll vinterdress med fast ullfór. Den har holdt han varm og tørr i nesten to sesongar, så i så måte er den ok. Men den er veldig mykje tyngre og stivare enn alle andre dressar vi har prøvd (reima, reflex, ludo), og den såg slitt ut etter å ha vore brukt få gongar.

Vi kjem neppe til å kjøpe Troll igjen, brukar heller ein annan type dress med ulldress under.

Vi hadde en med fast for inni i fjor. Den var tung og stiv ja og holdt gutten tørr ca halve sesongen. Men så begynte den å trekke noe forferdelig med vann. Har alltid vært nøye og vasket den med teknisk vaskepulver så det var ikke feilen. I år gikk vi tilbake til Riematec som vi var så fornøyd med alle de andre årene. Men nå etter en halv sesong med den har han fått hull i den. Det blir Reimatec pluss til neste år som er slitesterk.

Vi har vært superfornøyde med troll dressen. Kjøpt den samme år etter år:-P Vi fikk masse skryt av den fra barnehagen, de mente den var utrolig god i kvalitet. Ble aldri våt!! Jeg anbefaler denne. Så lenge man kan ta ut ulldressen kan man fint bruke den både vår, høst og vinter. Helt utmerket. Vi brukte også ulldressen inne på hytta, som kosedress:)

Jeg har også hatt dress med fast for. Likte den ikke. Syns den var veldig slitesterk, men ikke vanntett. LIkte heller ikke strikker under foten eller borrelås nederst som ikke gikk igjen når det kom snø på den. Dressen er veldig tung, ja.

Den med avtagbart for anbefales ikke i vår barnehage da de melder om at det er veldig vanskelig for barna å ta den på selv, også plundrete å vaske. Syns heller ikke den virker så varm.

Jeg vil heller anbefale Reima eller Ticket. Ticket er mer slitesterk enn reima, mens Reima er litt mer vanntett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...