Gå til innhold

Barnevakt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har barnet/barna 100% hvor ofte har dere barnevakt?

 

Er det familie som passer på, eller har dere passepike?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så ofte, men det blir innimellom, det er mine foreldre som passer ofte spør de selv om og få låne henne og da vil de gjerne ha henne hele helga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt barnevakt 3 ganger siden hun ble født (hun er 11mnd. nå). Første gang var min kusine med henne mens jeg var hos tannlegen. Andre gang passet mamme henne mens jeg var på quiz-kveld og siste gang var det datteren til en venninne som passet henne mens jeg var på jentekveld med venninnegjengen.

Utenom disse tre kveldene så har jeg vært med henne 24/7 hver dag, hver kveld og hver helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barnevakt hver 4. helg, da jeg jobber turnus (slipper kveldsvakter på ukedagene, men helgevaktene må jeg ta). Ellers har jeg vel barnevakt sånn ca 1 kveld i måneden for å være sosial med venner. Jeg bruker et barnevaktformidlingsbyrå, har fått et par faste barnevakter og det fungerer ypperlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært helt alene siden fødsel.. Hadde barnevakt (kun min mor) ca 1 kveld/overnatting i mnd. fra junior var 6 mnd. til han var ca 2 år for å ha venninne kvelder ol.

Da junior var 2 fikk jeg ny samboer og vi har hatt barnevakt 2 ganger på 1 år.

 

Men han passer gjerne junior mens jeg trener eller drar på besøk til ei venninne og må si det er utrolig deilig å kunne gjøre det etter ungen er lagt uten å skaffe "barnevakt". :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig anonym 16.07 (17.02) at du har litt samme ordningen som oss:)

 

Har også vert alene siden fødsel og har hatt mine foreldre til å passe henne 1 overnatting i mnd også har jeg en lillesøster som jeg spørr hvis jeg skal ut på noe på kveldstid...hun sitter gjerne for en slump med penger...men det må være etter snuppa har lagt seg (hun våkner sjeldent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, jeg skjønner jeg er heldig. Bor i leiligheten under mine foreldre og de hjelper gjerne til.

Et par timer i uka, spredt på et par dager er vanlig. En natt annenhver helg får jeg fri så jeg kan være med kjæresten i 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...