Anonym bruker Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Vi bor på Siggerud,har selv gått på skolen og det har vært en del mobbing der.Virker som det er blitt bedre med årene og nå skal det bygges en helt ny skole her som blir veldig fin:) Datteren min begynner i 1 klasse til høsten og var på foreldremøte i dag,virker veldig bra der nå.De begynner å bygge i juni og skal stå ferdig høsten 2013.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #4 Skrevet 18. februar 2011 takk for svar! sønnen min begynner også på skolen til høsten og vi vurderer å flytte dit slik at han kan begynne der. uff, liker ikke mobbing men det kan være overalt!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2011 #5 Skrevet 18. februar 2011 Siggerud har tidligere vært et sted med klasseforskjeller, men det er det mindre av nå ettersom det er ryddet opp i det værste rotet med boliger/hytter osv. Har gått på ungomsskole med mange fra siggerud og kjenner mange derfra. Virker som om de har hatt en helt grei oppvekst, MEN jeg er gammal..... så ting kan jo ha forandret seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå