Varm melk med honning Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Fikk brev i posten i dag om at jeg ikke får føde på Ullevål, det var der jeg fødte sist og jeg var så fornøyd, men nå blir det da sannsynligvis A-hus. Det går vel sikkert bra det, men kan noen fortelle hvordan de syns det er der? Er det barselhotell der? Må man dele rom? Etc..
Mia69 Skrevet 17. februar 2011 #3 Skrevet 17. februar 2011 Fødte de to første på Aker, den siste skulle jeg på SIA (nå A-hus) men ble sendt til Fredrikstad (bodde den gangen i Drøbak) Nå har jeg fått fødeplass på A-hus og kunne tenke meg å vite om man må dele rom jeg også, det frister ikke akkurat... I dag kan man jo også dra hjem samme dag man føder.....
Vips81 Skrevet 17. februar 2011 #4 Skrevet 17. februar 2011 Jeg fødte på gamle Ahus sist. Da måtte jeg dele rom, men det gikk helt fint. Nå tror jeg det er enkelt- og dobbeltrom på barsel, men det er også barselhotell for de som er i fin form:) Jeg hadde en flott opplevelse sist, med flinke jordmødre og barnepleiere. Sønnen min ble tatt med tang fordi han fikk lav fosterlyd under fødselen, og dagen etter kom legen ned på barsel og pratet med meg om opplevelsen. Har bare positivt å si om Ahus!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. februar 2011 #5 Skrevet 17. februar 2011 Har ikke hørt om noen på det nye Ahus som har delt rom på barsel nei. Dersom man er frisk blir man flyttet til sykehotellet som ligger rett ved siden av sykehuset. Dere bor der gratis men far må betale dersom han også ønsker å overnatte/spise der.
JustDoit Skrevet 17. februar 2011 #6 Skrevet 17. februar 2011 Jeg har født på det nye ahus. Jeg hadde en overraskende setefødsel, som krever leger tilstede og synes jeg ble fulgt opp veldig bra. Det er 2 roms og enerom på barsel avd. Og nå har de åpnet barselhotell ja. Jeg er veldig fornøyd og skal føde der igjen i mai
Varm melk med honning Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2011 Takker for svar håper på barselhotell da, da det var det jeg syns var så bra med Ullevål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå