Gå til innhold

Vi trenger ny bil! Har barn på 6 år, 18 mnd og 3 mnd, hvilken bil anbefaler du ?

Anbefalte innlegg

Trenger noen gode tips damer. Jeg liker ikke å kjøre store biler, men innser vel at det er nødvendig med den gjengen som vi er blitt. Finnes det en snerten konebil med god plass til de 3 små ? Gjerne med separerte seter...

Fortsetter under...

Snerten konebil og tre barn er ikke noe som går sammen. Spesielt ikke når det kommer til tre seperate seter delen.

Men Ford S-Max er ellers en super bil hvor det er plass til tre barn, både med og uten barneseter, og hvor setene er seperate.

Virker stor første gang du kjører den, men det går seg raskt til. Det er mye bil for pengene.

VW Touran!!

Vi kjøpte en sånn rett før jul. Er rett og slett kjempefornøyd :D Vi har en på 8, en på snart 2 og får en baby i august. Denne er det god plass til sete til alle sammen!

Og så er det er utrolig stort bagasjerom på den!! Veldig kjekt når man har tvillingvogn eller masse annet pikkpakk med seg :o)

Du får den i 7 seter også, men da forsvinner litt bagasjeplass...

Ellers er den kjip på diesel, vi fyller tanken 2 ganger i mnd. Og jeg syns vi kjører mye... Frem og tilbake til barnehage, skole, jobb og butikk hver dag. Samt en del ekstra kjøring i helger osv.

Vet ikke om du syns den er snerten, men jeg digger den :o) Vi hadde en Laguna tidligere og den var faktisk lengre og vanskligere å svinge med på trange plasser.Selv om Touranen er mindre utvendig er den utrolig romslig inni, veldig lys og fin :o) Og man ser godt ut av alle vinduer, når man rygger osv. Liker også at man sitter høyt inni bilen, føler man ser bedre :o)

Det er også mange oppbevaringsrom i bilen (under mattene på gulvet, i taket, under setene, i bagasjerommet ++), kjekt for småbarnsfamilier!

Stikk innom en forhandler, og spør om du kan prøvekjøre en! Jeg forelsket meg med en gang :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...