Gå til innhold

fy søren så irriterende!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2006 modell bil nå ( lån på den). min økonomiske situasjon har forandret seg, så jeg har bestemt å selge den, og finne meg noe billigere i mnd ( selv om jeg ikke er begeistra for det).

fant til slutt en jeg likte godt, dog 2002 modell. pratet med de jeg har lån hos nå, og de sier, joda jeg kan godt få lån på den også (ps, har ikke solgt min enda).

MEN pga bilen var så GAMMEL så fikk jeg bare 4 års nedbetalingstid, og ikke 7, som passet best. ergo, blir lånesummen i mnd den samme, og da er det ikke vits.

Herregud så håpløst. når jeg endelig har bitt tenna sammen og sagt, greit, jeg finner noe "billigere", da er det liksom ikke håp i det hele tatt..... (jeg er over hakket normalt glad i biler, så derfor var det vanskelig) hehe...

men jeg ville ha denne nå da, men tydeligvis går det ikke....... max irriterende

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142917689-fy-s%C3%B8ren-s%C3%A5-irriterende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har egenkapital, så det er ikke det som står på. rett og slett at de bare mener 2002 er en for gammel bil for det. noe jeg syntes var ganske teit.

Og joda, jeg har en som skal kjøpe bilen min, som skjer i løpet av få dager, så det lånet blir jo da slettet med en gang.

men det som var irriterende var jo det med at den "nye"bilen, var for gammel i dems øyne

De fleste bankene sier at bilens alder + lånetid ikke bør overskride 12 år, så med en bil som er 9 år og 4 år på lån er du oppe i 13 og bør ikke regne med å få lengre nedbetalingstid andre steder. Bare til opplysning.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...