Vilhaentil! Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Kjente milde rier når jeg kvilte idag og nå hadde jeg mye blankt og hvitt slim i trusa mi. Var liksom litt annerledes enn utfloden som jeg har hatt mye av hele sv.skapet. Var skikkelig slimete liksom.. Uff, sorry detaljene! Men kan dette være slimproppen, leser at mange har hatt litt blod/rosa slim sammen med slimproppen..?
theamortil3 Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Nei det trenger ikke være blod i slimproppen. Og hele trenger ikke å gå med en gang heller. Den er veldig seig (geleaktig) og kan ha blank/hvit farge også. Man skal føde innen ei uke etter at hele slimproppen har gått sier min jordmor :-)
Vilhaentil! Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2011 Takk for svar:) Da var nok helt sikkert slimproppen ja, men muligens ikke hele da;)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Jeg hadde ikke blod i min. Den gikk over to dager, litt mindre slim den andre dagen og riene startet tredje dagen (på kvelden), fjerde dagen var lillegutten min ute Masse lykke til med fødsel
Nr2PåVei<3 Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Oii.. håper det blir slik med meg Linda ! hehe.. min slimpropp gikk i går og i dag tror jeg! tror hvertfall det er det det er ;p håper jeg slipper å gå lenge nåå!
Vilhaentil! Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2011 Jeg å. Er "bare" 37 uker idag, men skal strippes på mandag og det hadde jo vært heelt greit å slippe om fødselen hadde startet av seg selv:)
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Jeg fikk slimproppen som en sånn gele aktig klump da jeg gikk gravid andre gangen men fødte ikke før 3 uker etterpå så tror dette er veldi individuelt. Trenger ikke bety at en fødsel vil sette igang ganske fort Ikke antydning til blod til meg den gangen men husker at jeg hadde skikkeli slimete utflod dagene etter jeg fant klumperten :0P
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Det virker jo utrolig lovende Katrine Med meg startet det med mye vonde kynnere på dagtid som tok seg opp. Du får krysse fingrene! Kroppen gjør seg ihvertfall klar nå og det er et godt tegn
LykkeligmedBabY Skrevet 17. februar 2011 #9 Skrevet 17. februar 2011 med min første gikk slimproppen tidlig på morgenen da jeg satt i senga. Nesten hele kom ut, den var litt stor, så skvatt litt da jeg tittet under dyna. Så kom resten ut da jeg satt på do. Ingen blod. Dagen etter startet riene:)
4.barnimagen Skrevet 17. februar 2011 #10 Skrevet 17. februar 2011 Min slimpropp gikk også i går. Kom bare litt i går, og va pittelittegranne rosafarge i.. I dag kom resten (ganske mye) og da ikke tegn til noe blod, helt blank. Har aldri hatt blod i slimproppen med de 3 første heller! Med nr 1 gikk slimproppen 14 dager før fødsel, med de to neste gikk den rundt en uke før, og nå er jeg spent på om det kanskje ikke trenger gå så mange dager. Termin om 4 dager, men kan godt få før:)) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå