løveprinsen <3 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Kunne tenkt meg og fått litt farge på denne lyseblåe kroppen. Man føler seg jo litt bedre også når men har litt brunfarge. Jeg gjør iallefall det. Er det ok å legge seg under solen? Reagerer den lille noe på det? Noen som vet?
Nr2PåVei<3 Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Tror ikke den lille reagerer på den.. MEN det kan ende opp med at du får pigmentflekker som ikke forsvinner etter graviditeten.. vet om noen som fikk det spesielt i fjeset, og har det enda..
Drømmefanger<3 Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Det er ikke farlig for babyen, men hvis du er uheldig kan du få noen skikkelig fæle pigmentflekker! Og så må du ikke bli overopphetet da... Du bør derfor bare ta noen få minutter til å starte med, og sjekke nøye etterpå. En kollega av meg fikk store, mørke pigmentflekker på kinnbena, og det tok laaaang tid før de forsvant.
løveprinsen <3 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2011 Okei. Det hørtes ikke kult ut. Tror jeg velger å være lyseblå noen uker til:) Takk for svar:)
Mave10 Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 det er jo sånn at barnet kan se lys og høre lyd, så jeg tenker det kanskje er litt plagsomt for den å ligge i solariumslys.... ?
jeanette1986*-* Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Og du kan få strekkmerker av å ta solarium.. Solen tørker jo ut huden.. Jeg hadde ingen før jeg la meg i solariumet :-O Gjor ikke det igjen ;-P hehe
Nr2PåVei<3 Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Tror det er bedre å ta sjølbruningskrem
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Strekkmerker av solarium?? Aldri hørt om før Strekkmerker er jo vekst relatert, huden strekker seg men pigment dannelser er det heller verre med. Er jo ikke sikkert at du får det da men for å være på den sikre siden så holder jeg meg til tan in a can :0P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå