Nr2PåVei<3 Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Har nå i noen dager hatt som en "prikk" eller "stripe" med blod i utfloden.. i går kveld kom der en good del rosa når jeg tørket meg, og i dag litt ut på dagen kom der rødt friskt blod med utflod(?) Det jeg merker nå er at hver gang jeg tørker meg, kommer der det blankt slim? men det er litt hvit aktig? Kommer ikke blod hver gang.. noen ganger bare en prikk eller stripe.. og noen ganger enda mer.. Kan dette være slimproppen? Har termin på søndag Har også hatt noe mageknip, og noen ganger må jeg på do pga diare.. har en del mer kynnere og mensmurring, men ikke plagsomt vondt eller så ofte.. Kan det være tegn på at det nærmer seg?
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Dette er nok slimproppen ja.. den er forskjellig fra person til person.. min gikk delvis over en helg og var gusjegul (uten blod), fødte mandagen.. men det er desverre ikke noe sikkert tegn på at babyen kommer med en gang.. men selvfølgelig nærmer det seg, i å med du har termin snart.. Lykke til med fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå