Gå til innhold

Annerledes bevegelser, igjen..

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Nå tror jeg jammen lillegutt har snudd seg, IGJEN! Kan han ikke bare holde seg med hodet ned da?

Når har de hodet ned "for godt" egentlig? Han her har snudd seg fra sete til hodeleie siden uke 26, og jeg er nå i uke 31.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan snu seg i mange flere uker dersom han har plass til det. Min snudde seg i uke 32-33 og har etter det ligget i hodeleie. Har hørt om enkelte som har opplevd at fosteret har snudd seg så sent som i uke 37-38.

Skrevet

Tror de fleste legger seg til som de skal ca uke 36. Men dette varierer veldig. Tror ikke du skal bekymre deg. Det betyr bare at han enda har plass til å turne ;)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

Jordmor sa at de snur seg gjerne en del frem til uke 37, etter det blir de som regel liggende i den stillingen de da har. Så du har god tid fortsatt :)

Her snudde gutten seg i uke 35+6 (uke 36)

Skrevet

Har vært litt turning her også. Lå med hodet ned fra uke 27-28 tror jeg. Men snudde seg etter en ukes tid. Var jo litt tidlig med hodeleie.

Har nok lagt i div stillinger siden det. På 3D ul midt i uke 29 lå hun hvertfall i tverrleie.

Nå for et par dager siden var det voldsom romstering en kveld, og da tror jeg ganske sikkert hun la seg med hode ned igjen, kjennes hvertfall sånn på bevegelsene, samt at jeg har hatt mer nedpress.

Det er vel nå i disse tider de skal legge seg i hodeleie for godt.

Jeg er forresten også i uke 31

Gjest Ms. Muffins
Skrevet

Takk for flotte svar jenter :)) Da kan jeg nok puste lettet ut!

Skrevet

dem legger seg ikke for godt ned i hodeleie før i uke 36-37, men kan også snu seg etter det.. har en gutt som har ligget i seteleie hele tiden som snudde seg først nå (uke 36+5)

så lenge dem ikke er festet kan dem snu seg...

Skrevet

Hei =)

Jeg har også en liten jente som snur seg rundt i ring, tar det litt positivt ennå jeg da det må tyde på at bekkenet ikke er alt for lite =) Jordmoren min sa at hun fremdeles kunne snu seg og at det ikke var vits å gjøre noe, før neste neste svangerskapskontroll ( 5 uker til) er i uke 31+5 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...