Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 har han en eller to pol.poser i hånda. Fin fyr, men drukkenbolt er han.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Javel. Og poenget med dette innlegget var? Er han naboen din? Hvor ofte ser du ham?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Altså, det er mange som kanskje handler inn vin osv for å ha det liggende. Om du drikker ei vinflaska i helgene så gjør det deg ikke til en alkoholiker altså!! Du må ha et trasig liv siden du legger merke til sånne ting!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Han mista jeg respekten for etter jeg la merke til han i reklamene til hotel cæsar (skrev jeg det riktig?)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 er ikke de fleste skuespillere det da?jeg så en gang en eldre skuespillerinne som satt i baren og høvlet innpå midt på da'n
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 De fleste skuespillere er glad i vin og klassisk musikk. Slik er det:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Jeg forbinde han med humor, siden jeg fulgte med på "mot i brøstet" i min ungdom! Stakkars, håper han ikke har begynt å drikke så mye da! Men han er jo en "rik" person og da har de fine selskapsmiddager i helgene med vin til!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Det er vel ikke akkurat noe nytt at han drekker......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå