Gå til innhold

BARE FOR GØY: Teorien om sex og kjønn i forhold til eggløsning, hvordan har dette stemt for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies jo at sex 2-3 dager før eggløsning gir jente.

Og at sex under og rett etter eggløsning gir gutt.

Hadde vært gøy å høre deres teori rundt dette og hvilket kjønn dere fikk i forhold til sex og eggløsning??

Har 2 jenter selv og nr 1 vet jeg var 3 dager før eggløsning,

nr 2 husker jeg ikke, tror bare vi hadde masse sex rundt hele perioden.

Så selv er jeg ganske så usikker på om metoden funker, og man går jo liksom ikke rundt å spør andre når de hadde seg i forhold til kjønnet de venter eller fikk..

Vi prøver i disse dager på nr 3 og er jo selvfølgelig kjempespendt på kjønn, og vi prøver ikke på hverken gutt eller jente. Men jeg har av en eller annen merkelig grunn blitt kjempe opptatt av dette tema ang når man har sex og hvilket kjønn man får.

Så nå HÅPER jeg på mange svar sånn at jeg kan kose meg utover kvelden..

Skrevet

Nr 1 ble (med sikkerhet, for vi hadde bare sex den ene gangen) "mekket" 4 dager før eggløsning, ble jente. Med nr 2 hadde vi sex hver dag, ble gutt. Nr 3 vet vi ikke enda, men stemmer teorien skal det være jente!

Så ja, det stemte med de to første i hvertfall!

Skrevet

Stemmer på meg. Hadde sex den dagen jeg hadde eggløsning.

Skrevet

Hadde sex samme dag som EL eller dagen etter, venter gutt :)

Skrevet

Begge ganger hadde vi sex bare 1 gang i eggløsningsperioden.

1. gang ca 36 timer etter positiv eggløsningstest, omtrent i det eggløsningen sikkert skjedde.

Det ble gutt

2. gang hadde vi sex 2-3 dager før eggløsning. Og nå blir det jente.

Så her stemmer hvertfall teorien.

Skrevet

Nr.1 ble til rett før eller under en mens; fikk gutt

Da jeg ble gravid med nr.2 hadde vi sex dagen før el og på selve el-dagen; fikk jente

Da jeg ble gravid med nr.3 hadde vi sex dagen før el og på selve el-dagen; venter jente igjen

Skrevet

aldri hørt den teorien før, haha!

men hva sier det om spermen da?

ETTER eggløsning her = gutt.

Skrevet

Og fikk gutt :) ble litt rask der!

Skrevet

Stemmer her;

nr 1, på el dagen og vart ein gut.

nr 2, 2 - 4 dagar før el, blei jente

Skrevet

Vel. Denne teorien kommer fra en lege som hetter Shettler og den er avkreftet gang på gang av seriøse forskningsrapporter. Han har blitt avslørt for forskningsjuks tilogmed. Fatter ikke at folk fortsatt tror på dette når det har vært forsket så mye på det og det er bevist at det ikke stemmer. Utrolig hvor desperate folk er altså..

Skrevet

Stemmer her oxo. Hadde sex 2-3 dager før EL, vi venter jente.

Skrevet

har to gutter og neste gang vi skal prøve å bli gravide skal jeg ha sex før EL,vil jo gjerne ha en jente:)

skader jo ikke å prøve selv om noen sier det er en tulleteori!

Skrevet

Nr 1 og 2 vet jeg ikke helt.

Men nå med nr 3 hadde vi sex dagen før eggløsning,og det blir jente :)

Skrevet

Noen? det er vel mest tullebukker som tror på denne teorien. Det eneste som er bevist er at de som forsøker på jente etter denne teorien bruker lengre tid på å unnfange. Jeg hadde bare forøvrig bare sex en gang, dagen etter positiv el test, og har tvillingjenter (toeggede).

Skrevet

ingen regel uten unntak!:)

jeg prøver nå likevel jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...