Gå til innhold

Det er godt det ikke bare er meg som ikke føler meg gravid...

Anbefalte innlegg

Gravidfølelsen har gått veldig opp og ned. De første ukene følte jeg meg veldig gravid, så gikk det over i en periode. Rundt jul følte jeg meg gravid igjen og var på ul i uke 12 og fikk se en perfekt liten baby. Nå er jeg 17 uker og bortsett fra at magen er definitivt større enn før og bekkenet skrangler så er følelsen av at det er en baby i magen så og si borte... Jeg venter SÅNN på første spark, og er så utrolig glad for at vi har ordinær ultralyd på fredag så jeg får se babyen igjen. Sambo sier jeg var akkurat lik sist gang, og gikk og venta og venta på spark, som ikke kom før uke 20-21. Det er 3-4 uker til hvis det skal vare like lenge denne gangen, det føles som en evighet!

Fortsetter under...

Hei du!!

Her er det også dårlig med gravidfølelen...har igrunnen ikke hatt det i det hele tatt. Ingen kvalme, ingen hodepine, ingen rare kicks, ingenting. Litt større mage, men ikke stor nok spør du meg:-)

Var på tidlig ul for noen uker siden, var 14+0 da, og alt så bra ut. Er 17+1 idag og har ordinær ul på mandag (17+6). Gleder meg masse , men må si jeg gruer meg litt også, håper så sinnsykt mye at alt fortsatt er bra med mini selv om jeg ikke merker at han er der:-)

Mange er nok misunnelige på oss som har et smertefritt svangerskap, men må si det også medfører noen bekymringer!!

Krysser finger for ul til oss begge og gleder meg utrolig mye til å kjenne spark og bevegelse der inne:-)

Lykke til på fredag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...